Home > Uncategorized > deci, am baut si-o sa mai beau

deci, am baut si-o sa mai beau

care e problema? babelor din lumea-ntreaga nu lasati betiv pe strada!

cobor chiar acu sa umplu traista cu bautura. ba, daca nici voi nu simtiti muzica, nu stiu cine…

m-am intalnit cu prietenii mei.

am luat o bere-n bot ca sa fim din nou rai.

sa cadem pe jos ca sa ne adunam dintii. s

a mergem acasa sa ne suparam parintii!

zi daca stii!

Categories: Uncategorized
  1. September 4, 2014 at 06:10

    ai baut, te doare capu, ai nevoie de ceva bun si natural care sa te puna pe picioare sau nu http://mktshots.files.wordpress.com/2013/01/pussty.png

  2. September 5, 2014 at 23:07

    cele mai versuri!

  3. September 6, 2014 at 15:06

    in sfarsit, cineva care iubeste lirica de pahar si voie buna. ceva deosebit!

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment