Home > ciuaua!, iti placi si ti futi?, n-am inteles nimic, sa te futa cainii > vacante modulare la munte si la mare

vacante modulare la munte si la mare

am inghesuit cata durere in pula am putut in zece zile imbibate de cilau si-acu il tin ascuns pe tot in damigeana fermecata din solenza albastra a lu’ bunicu, aia cu tabla ruginita si bordu mancat de pechineji viteji si de alte lighioane-lampioane.

trag cate o dusca pe ascuns si ma transform. imi iese cilau’ prin toti porii de la pantaloni. mi se infasoara pe picior ca un motan verde si gras care face cu ochiu blondelor decoltate marinate de luminile orasului pustiu.

zugravii s-au culcat. degeaba stai cu destu’ ridicat in mijlocul multimii, chelnerii sunt plecati la un picnic pe marginea drumului de centura iar militienii invelesc cu burtile lor pufoase de papadii-melodii calatorii uitati pe trecerile de pietoni ale vietii.

intram cu a 3a in bucuresti. am ganduri de poponar singuratic amusinand rasaritul.

blocul atarna greoi in coltul terasei de cartier. te zaresc printre scaunele de fier si miile de halbe baute pe jumatate. ai capul mare si ochii mici. in spatele tau ma asteapta o galeata cu hamsii si copii d-aia muti-nefacuti. s-o sune cineva pe ma-sa, imi spui, in timp ce-mi caut cutitul ascuns jmekereste in buzunarul mic de la spate.

I love you pumpkin! I love you hunny bunny! ati belit pula cu mine, cocalarilor!

tipi si incepe sa ploua cu scrumiere sparte la buza de meduza, cu pietroaie mici si arici, cu sabii de faraon din pantelimon, cu lasere pasare si cu lazi grenazi, cu hasis turcesc – simt ca ma topesc!

cu lopeti – topoare, care mai de care, hai la hora mare!

  1. flippityflappy
    August 22, 2014 at 15:27

    Ce-ti mai place solenza… 😛

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

