Home > doua groenlandeze, la pescuit, prepelita maro > groenlandezele ies din dulap si invata lucruri noi

groenlandezele ies din dulap si invata lucruri noi

nu stiu cum sa va spun, vorba aia ne cunoastem de cand eram mici, dar…

ce mai asa si pe dincolo: sunt femeie!

oaaaa, ce eliberat ma simt!

sunt o femeie lesbianca care traieste in corpul unui barbat!

am aflat recent. sa stiti ca e o surpriza si pentru mine…da nu vreau sa ma tratati altfel de acum incolo! sper sa nu ma discriminati, sa nu ma injurati printre dinti cand imi cititi super textele (ce-ti mai place sa scrii, fi-r-ai tu de lesbianca perversa!) si sa nu fiti plini de invidie pe tineretea si talentul meu de lesbianca feroaca prinsa in amocul carnal al pasiunii creatoare.

cum am aflat ca sunt femeie? de la google, acest dumnezeu atotstiutor al internetului, si de la youtube, profetul lui. si unul si altul ma terorizeaza de ceva vreme cu una din trei reclame pentru femei la:

pampers – daca-ti iubesti copilul, fii sigura ca se caca relaxat peste noapte!

un super epilator – pentru zeita paroasa din tine!

si….preferata mea…las ca vedeti voi.

o postez mai jos. gratis – cado per tuti li romeni! in speranta desarta ca nu voi mai fi bombardat de divele astea, una mai sexi, mai naturala si mai exuberanta ca cealalta.

cica noaptea se poarta natural. nu stiu ce pizda ma-sii e asa natural in reclama asta. duduile sunt mai tencuite decat casa poporului iar stratul gros pare intins la misto cu un iz de transpiratie senzuala. dar, ce stiu eu, sunt femeie doar de cateva ore si, daca vorbim de machiaj, sunt mai proasta ca noaptea, atunci cand toate pisicile naturale arata la fel. in cazu lor, insa, sper ca pisica vine la pachet cu o punga eco-trendy numai buna de pus pe cap sau cu o perna asortatabila celor mai noi tendinte in ale machiajului si cu o sticla mare de vodka rece.

acestea fiind spuse, va astept cu cele trebuincioase ca sa incingem un mare futai spatial de-o sa se cutremure pamantu’ si o sa dea tsunamiu peste pestii oceanici timizi din danemarca. sunteti visul umed al oricarui barbat lesbian inchis de 3 saptamani in subsolul blocului unde intrase sa vanture varza dupa revelion!

sunteti minunate! vreau sa fim naturale impreuna la mine in sifonier, acolo unde nu mai e loc de dat la intors si unde putem fi divele care am stiut dintotdeauna ca suntem. hai sa ne ascundem in noaptea sifonierului meu scorburos de lanturile grele ale unei societati care nu ne intelege!

noaptea vom ramane doar noi, impreuna si naturale la mine in sifonier!

 

  1. flippityflappy
    August 22, 2014 at 15:24

    Care este secretul zambetului tau? 😀

  2. August 22, 2014 at 15:29

    draga mea, la fel ca shakira, fac ceea ce-mi place!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

