cu titlu

trec pe langa ea si recunosc coperta de la rao, aia de mi-a picat si mie prima oara in mana, pe vremea cand auzisem ca doar labagii fularisti de stanga il citeau pe acest nene betiv si atot-stihuitor. din pacate, duduitza trecuta de 35 de ani cu pulpele goale proaspat epilate e d-abia la prima povestire, asa ca nu se da lovita cand ii fac gesturi obscene cu limba, in timp ce mangai languros petul de 2 litri cu bere ca in bancul ala, “ce faci, draga, de ce mangai sticla? uite, ma gandesc la fostul prieten”.

mi-aduc aminte de una din discutiile din ilias, cand deschisesem gura sa cac vo enormitate cu pretentie literara si am fost bruscat miseleste la cotitura de un viitor fost regizor biciclist cu coaiele mari si flocii barberiti dupa ultima moda de la paris – filat si usor pierdut la spate. auzi, imi zice literatul, se pronunta bucauschi, nu bocovski. ala era un regizor rus iar bucauschi de care vorbesti tu era poet american.

stii ce, ma pis pe poeziile lui, proza e mai coioasa, plus ca era german, asa ca-i zic cum vrea muschiu meu si mai da-te-n pula mea!

We are the poor we are the strong
we are the ones that don’t belong
we are the cold we are the slaved
the ones that will never get to be saved
we are the bold we are the bruised
we are the ones that will always lose
so raise em up in spite of this
our memories will always exist

 

 

  1. July 25, 2014 at 12:22

    Nu cunosc de astea

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

