Home > ciuaua!, junikistu moare da nu se preda, prepelita maro > la sfarcul laudat sa nu te duci cu parul

la sfarcul laudat sa nu te duci cu parul

uite am fost la clubareala cu fratele nul oo ca sa inauguram casa desfraului din titan, unde va astept cu lumina stinsa, muzica data incet si ochiu belit pe vizor.

si intram noi in b52 si ne cinstim si ne suhaim cu pahare mari, calfe si zidari si belim ochii la duduile elegante iesite la una mica in club, cand ni se sopteste in casca ca e concert IPR alaturi, in fabrica. pai si umplem noi paharu si intram pe usa din dos, sa vedem ce mai zice baietii. vorba dudii super exaltate pentru ca totul e super de frumos: mai, deci ii astept de cinci ani! pai, da, da stii ca au mai fost in bucuresti, nu? zice zero zero cu moaca aia de calugar spart in freza la liturghie. daaaa! si in sfarsit ii vad si eu! zicea ea clipind des. o iertam ca e semi-bunaciune si ne facem loc printre copii trecand pe langa o duduie dredoasa si atot-pufaitoare care da din cap in contratimp, cu gratia unui lup care se uita peste umar.

ba, mie nu mi-au placut astia niciodata. mai la inceput pentru ca erau in faza aia de crossovareala dubioasa pe care n-o am la inima, iar mai acu pentru ca si-o ard cu mizerie din aia screamcore sau pizda ma-sii, ca nu ma pricep. imi place ca urla frumos baiatu ala, da in secunda doi incep sa se lalaie si sa toarne cacaturi gen priveam la nesfarsit nesfarsitul si mai aveau o piesa cu pajistile pulii acoperite de peturi. pai nu mai plange ba, pula! hai sa mergem sa le strangem si aia e, ce atata durere si lacrima albastra…

ma rog, pogo a fost frumos…de pe margine, caci de cand cu meniscu, si nu numai, am promis ca stau cuminte…am imbatranit, in pula mea….mi-am trait traiul, mi-am mancat malaiul, cum zice poetul. ce vroiam sa spun, am auzit o piesa jmechera rau, da nu gasesc niciun live, caci copii astia nu apreciaza kkturi din astea. no, pesa o gasiti aici, doar ca live a sunat mai a slayer asa, ceea ce mi-a placut foarte mult.

dupa concert ne-am betivanit ca niste birjari, supriza maxima, stiu, da la un moment dat s-au apropiat doua caprioare ratacite, una cu spatele gol, pacatele mele, asa raciti maica, cealalta mai slutty grunge asa. si vine ele langa noi la bar si-i zic lu asta micu si inalt, ba fa ceva ca dupa tine au venit…da, hai ca ma duc pana jos sa bag un pai si fa tu intrarea ca esti mai bengos, mi-o intoarce mamelucu. si pana sa bag un hau hau un miau miau, ceva, imi taie calea unu de arata ca un muncitor iesit din schimbu trei. frumos baiat. ii iesea crapatura curului din pantalon cand se apleca sa le sopteasca ceva in ureche. zice el o vorba trei prostii si-l cheama repede si pe amicu lui care dansa un fel de animal x asa, adica se rupea in figuri. asta cum vine, nu zice nimic. incepe sa faca robotu si sa se rupa in scheme ca sa vada femela doritoare ce dansator nambar one este el, de radeam ca bou mai sa cad de pe scaun si nimic mai mult. frumos, n-am ce zice, doar ca au fugit alea mancand pamantu si cred ca or mai fi fugind si astazi, daca n-au dat cu capu de un zid sau ceva….

  1. April 14, 2014 at 07:57

    Talent maxim. La baiatu cu robotu femeia nu pune botu!

  2. April 14, 2014 at 14:31

    :)) bine zici, dar totusi…https://www.youtube.com/watch?v=q2fubnbw91I

  3. April 24, 2014 at 13:02

    Damn! Sa stii ca da.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

