Home > ciuaua!, Etnopsihologie vulgara, iti placi si ti futi? > ai nostri tineri la club A invata

ai nostri tineri la club A invata

se urca odata cu mine in tren.

primul, un slabanog cu capul infundat intre niste umeri sticlosi si acoperit de o gluga cu blanita fermecata de ursa polara, pare sa fie combinatia perfecta intre forest gump si sid viciosul. slabanogul atarna un zambet uschit de pramatie care a spart geamu bisericii in vinerea mare, infasurat in jurul parului oxigenat si ghiulului argintiu made in china. Al doilea pare sa fi mancat mai bine cand era mic si merge batos ca o statuie greceasca, in timp ce suge o acadea nazdravana care-i umfla obrazul taiat de sus pana jos.

hai, profesore, zice slabanogu’, hai sa stam mai in spate ca baietii, sa nu ne ingesuim cu toti bulangii, ca destul vor sa ne inghesuie astia de la DNA. rade si-mi face nevinovat cu ochiul. are un ras minunat care mi-aduce aminte ca mi-am uitat boxul acasa, pe sifonier.

profesorul scoate o pereche de ochelari cu rama aurita, isi verifica ceasul cu capace aurii, apoi extrage, cu miscari delicate de balerina insarcinata, un pix auriu. toate aceste accesorii imperiale sunt asezate meticulos pe pagina cu integrame din libertatea, langa fata de la pagina 5.

ce bulane are asta, profesore! mama, mama! pai daca dau io din buze, auzi tu grup infractional, mai iese meclescu in 15 ani, ca mai are o coada in urma (pufneste in ras) pai si cand iese asta o sa miroasa a pula! nu mai pupa el pizda pan la saijcinci de ani! da ce ceas ai! iti place asta pe care-l am eu? nu, ca nu l-am furat! se jura slabanogu in timp ce se joaca cu mobilul cu carcasa imitatie de vertu.

stau ei de vorba ce stau, si par sa se cunoasca bine si sa nu se mai fi vazut de mult, pana cand profesorul isi aminteste de recuzita care il asteapta cuminte pe foaia de ziar de langa el. coane, ma scuzi, da io cre ca bag un rebus, asa ca sa nu-mi ies din mana. sa moara mama, pai si io ce fac? profu da din umeri. hai ca fac rebus cu tine!

profesorul sta picior peste picior, cu ochelarii aurii pe varful nasului. cauta un cuvant, il completeaza apoi il asculta pe slabanog: peste deal? vale! nu, mai, gandeste si tu logic! ce e mai mare ca dealul? muntele! ai vazut ca stii…rebusul ie simplu daca gandesti logic, zice atingandu-si tamplele cu pixul auriu. nu stiu, profesore, ca io n-am vocabularul asa elevat ca matale. pai uite, hai sa mai facem una: plina de studenti. camin! nu, mai, camin e masculin. am zis plina de studenti…a, gata, discoteca!

aici imi musc buza pana la sange, lasandu-l pe profesor sa explice ce e aia aula, si ma grabesc spre coridor, unde rad si rad si apoi mai rad un pic, de crapa pensionarii de invidie simandicoasa, ceea ce va doresc si dumneavoastra in aceasta minunata zi de primavara, in care sper sa iasa tatzele la plimbare!

tatzeeeeeeeeeee!

  1. March 13, 2014 at 09:01

    Profesor dixit!

  2. March 13, 2014 at 13:06

    dixit, da, cum spune francezu’ 🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

