Home > ciuaua!, iti placi si ti futi? > au au au si veveve mie-mi plac femeile

au au au si veveve mie-mi plac femeile

sunt niste oameni, cred – sau or fi roboti hipioti?, care insista sa intre pe blogu asta din motive de neinteles pentru mine. cum ar veni: eu nu am de ales si tre’ sa am de-a face cu mine, da voi?

ce pula mea, ati mancat prea multa bataie cand erati mici? sau nu v-a iubit bunica si v-a furat unu mai mare si mai gras jucaria la gradi? aiurea, jur…foarte nasol. in orice caz, sa nu va apucati de droguri. drogurile e rele. faci buba de la ele.

mi-aduc aminte de mamaia aia revoltata, pe vremea cand bagam rulate, care m-a intrebat: ce-ai acolo, mama, droguri? ihi, droguri din alea bune de la televizor! pacat de tine, maica, ca esti baiat tanar si frumos…

mamaie, daca mai esti printre noi si citesti asta, m-am lasat de droguri si de tigari, da mi-e o foame de mor! ia-ma acasa, da-mi o ciorba din aia perversa cu scuipat de rechin si tatza de omida paroasa si promit sa facem nebunii din alea nasoale cu lumina stinsa si proteza scoasa. imediat pe dreapta, langa metrou, ia-te dupa mirosu de foame nationalista. eu am sa las usa deschisa, sa stii!

intre timp, sa ascultam ceva de cilau si de inima albastra, cu bale de betivan melancolic in barba. va iubesc, bai, prajiturilor! sa fie pace si prietenie…si ciorba.

ciorba calda si femei pentru totzi baietzii mei! hei hei hei!

da, asa e, am mai baut ceva si iata, inspiratia nu a intarziat sa apara. va pup cu fotomodele!

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

