lai lu lai cu futai

ma intorceam de la mare. aveam parul si camasa desfacuta si rucsacu’ ala albastru si jegos in spate. se insera si marisem pasu’ ca sa ajung la cartofii prajiti cu branza si ustuori galactic pe care-i face maica-mea cand ajung acasa. mor dupa cartofii aia. ma oprisem la colt sa iau paine si acum fumam si mergeam super dandy, cu mare durere in pula si neobrazare caterincoasa catre casile care ma asteptau doua strazi mai incolo.

trec pe langa ei si incep strigaturile. ba, ce fatza, are asta, sa moara mama! ba, pizda, nu mi-o iei si mie la cioc? e drogat, coaie, sa-mi fut una! imi vad de drum la marele chillau. mi-am auzit altele si mai nasoale si n-o sa ma intorc din drum pentru trei pizde ciutanesti. da tu din gura, ca io dau din picioare spre cartofi prajiti, manca-mi-ai carasu’.

dau sa trag din tigara cand imi iau prima bucata in ceafa. mi se clatina mufa si caut sa ma intorc, da unu dintre smecherasii pulii ma tine de rucsac, in timp ce ailalti doi imi cara pumn dupa pumn din spate. un pas la stanga, unu la dreapta, ca la nunta extremala de betivi de la husi. imi tziuie urechile de tanchist. sa nu cad, ca belesc pula. sa nu cad, ca belesc pula. bestiile pulii prajite dau ca niste pizde in ziua de mezat si toate frica se transforma intr-o coiosenie de ultimu drum. pogo! vad negru din nou si ma arunc in fatza. bretaua rucsacului paraie. fac un pas in fata si fraieru’ imi da drumu. ma intorc si prima lopata gaseste un nas si o bucata de gura, a doua aluneca de-ampulea in aer, asa ca agit un picior la misto. hiaaaaa, bai, nehalitilor, sa va arat niste scheme bengoase de la televizor! tzip in timp ce fac un pas in spate si ridic si io o garda mai de doamne ajuta.

da’ fraierii imi intorc spatele si o iau la picior. ba, futu-ti crucrea ma-tii! vino, ba, smardoiule inapoi! tip in timp ce iau rucsacu la picioare. din cauza ta, ba, din cauza ta! rucscau incaseaza umil. si-o ia pentru ca mi-e frica sa ma duc dupa trei pularai. si-o ia pentru fiecare strigatura de cacat pe care mi-am luat-o pe strazile alea. pentru fiecare palma si pumn, pentru fiecare data cand am plecat capul in fata labagiilor care nu si-aratau niciodata muia cand erau singuri.

ajung la scara blocului. am lacrimi in ochi si ma doare capu’. sabii ninja, bombe atomice si kalashnikoave cu laser. las’ tre sa mai treceti voi pe-aici!

rockere, ai o tigara? o bucurie nu vine niciodata singura. nu l-am vazut pe asta de cand a plecat in italia, da acu s-a intors si nu pare sa-i placa mai mult de mine. vino s-o iei, zic, pregatindu-ma pentru runda doi din seara aia. ce faci, cioara, ma mai iubesti? ii striga alin, in timp ce iese din scara. cioara se uita urat, isi aprinde tigara si isi vede de drum. ce faci, coane, vii de la bucuresti? de la mare, zic io. pai si ce-i cu fatza asta? mi-am luat neveu de la niste ciutani mai devreme. bei o bere? beau.

imi ia ruscacu in spate, mergem la gelu, luam un pet si-un pachet de tigari, apoi ne intoarcem la scara. bem si fumam in liniste. m-am intors acasa.

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

