amenintarea fantomei

bai astia, anii trece, viata merge. tac, pac, pac.

pula calului, sus in varfu’ dealului. deci, vorbisem o treaba aici

si vreau sa va pun in vedere faptul ca vine ziua mea (din nou – cu oameni). nu, n-am bani nici anu asta sa va dau de baut, da decat asta conteaza pentru voi, mai animalelor? sa va betivaniti pe moca si sa borati pana in zori si sa va fie rau a doua zi, porcii pulii mele, care vreti voi sa imi beti mie sudoarea muncii cu gurile voastre hulpave de capcauni corentatzi?

dragostea si prietenia sincera de om, astea ie calitatile pe care le caut (si fotomodele). tughevarnes, nu alcool, mai muie-n beci!

sa moara gibilau si fratii lui…daca nici anu asta nu veniti cu fotomdeaua in dinti. lasa-ma, bai pletosule, cu muschii! ce, pula mea, ii tot dai cu muschii? anu asta am facut burta de bere, ma pis pe ei de muschi! ai mai vazut tu betivan cu burta si muschi?

asa, deci, daca nici anu asta nu veniti, care cum puteti, cu fotomodeaua in dinti…bag pula, ne suparam grav si trec pe sistem dujmanos la smecherimea mafiota cu bemveu si goler ridicat, caci: futi, nu futi (fotomodele – cu oameni), vremea pulii trece!

bahtalo, bai hipiotilor!

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

