harcorel moldovenesc

stai ashea, ca nu lovesc.

futu-m-as ca n-ai cu cine. am fost la concert de harcoreala in uichend. m-am dus om serios si venerabil (am gonoree la coiu stang) si am plecat cu sanji in ureche si cu pula sculata. la inceput, am ars-o mai timid asa, caci bodega aia semana cu salashul gotic al unui manelist satanist de ziua a saptea  (canapele in pula mea? cine pula mea vrea sa o arda pe canapale la rockeraela?). la fiecare inghititura ma asteptam sa-l vad pe salam sarind din premier manjit cu cox pe tatze si sange menstrual de bagaboanta virginala pe muie, iar mie mi-e frica de cacaturilea astea, in pula mea.

ti-e frica, nu ti-e frica tot acolo ajungi si m-am facut lemne si am inceput a chiui a paguba de caine batran si balos si-am dat jos textila, moment in care s-a panicat publicu calator si-am simtit mustrarea in ochiu lor aspru si puber, caci nuditatea este ceva rau, iar noi suntem rochisti harcoristi civilizati – buei, terente, nu bagabonti tenebisti. zice unu de la masa, ba io n-am spart banu pa bere ca sa-mi arati tu paru pubian…iti arat si pula, iti arat ce vrei tu, stai linistit, e destul pentru toata lumea. toate fietili sa apeleze la mine! fac flotari si gienoflexiuni si am bucile tari, tari ca niste zei, tari ca muntii ecou ecou ecou…ecou dacic.

si incepe carevasazica partea in care lumea s-a pus pe treaba, adica cate unu batea asa nervos din picior si dadea din cap incetisor, nici prea, nici foarte foarte, cum are veni sa nu arate nici p’afarist, da nici agitat ca labaru icterist, ca altfel nu mai picau caprioarele rochiste din picioare cand isi oglindeau ochii in cosurile lui. si aia de pe scena, saracii (ca tare bine cantau) ca hai, bai, muie, ca mai multa miscare ca astea. ti-ai gasit…au sarit unii asa gingas, sa nu-si strice freza si, pfoai, ba era unu, un mameluc din asta la 120 de kile si patruj de ani, cu conformatie de fost turnator si apucaturi de pedofil si asta statea asa pe margine si mai impingea cate unu la misto. zic, da? pai hai sa faci cunostinta cu saij de kile de cot: joaca, bosule! sa curga cu voma si sanji pe peret! ti-ai gasit…fac doi pasi si-o saritura si…fa pogo daca mai ai cu cine. bine, eram si multi, sa moara mama, in clubu ageless al pizdii: cre ca eram 3 cu tot cu formatiile, badigarzii, barmanii, cu mine si cu misha zece, care-i si intrece. bine macar ca i-am spart buza lu foca si i-am clatinat nasu lu punkeshu, sunt muist, ce pula mea, da nici ei nu s-au lasat pe tanjala si mi-au dat cu magie neagra si smacaz la glezna, de-mi joaca lindicii in spatele meclei de samurai jack cand imi fac coraj de familist sa calc pe picioru stang, pe partea cuibului, acolo unde nu este nici intristare si nici durere (de ce-ai dat, ba, de ce?)

Where are you now my
Dum dum boys are you
Alive or dead
Have you left me the last
Of the dum dum daze

And we’d sing
Da-da-da-da-da-da
Dum dum day

  1. October 25, 2012 at 11:14

    U ar a pussy

  2. October 25, 2012 at 20:42

    sa ma bei la oua

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

