sa ne pupam toata noaptea, pisi! sa fie bine, sa nu fie rau!

1

2

3

sariti pe ei, in puii mei!

ja, ja, ja!!!!!

check, check! auuuuuu uuuuu auuuuuu uuuuu

reprezint pentru fratzii mei!

haide, bosulica, suuuuus!

Ja is back, deci o sa incepem cu o vacanta – cum ii sade mai bine moldoveanului – sau cu o pauza de tigara, caci eu nu mai fumez din cauza la faptul pentru care vreau sa mor sanatos si cu pula sculata si cu un ranjet mare pe botu meu stirb. muahaha!!! let-s run for the police!

spiching af uici, mi-o trimis mamai-mea bani sa-mi bun dantura, ca cica nu dau bine la poza si d-aia fuge caprioarele spariecioase de mine si, cum ar veni, d-aia sufera ea, pentru ca samanta familiei nu e infpita cu nadejde in utere stufoase, cracanate si gata de procreere.

sa-mi bag pula, multumesc, mamaie! d-abia astept sa am dinti!

in alta ordine de idei, beau mai mult si mai des, pentru ca sunt atat de sanatos si de echilibrat, de cand nu mai fumez, dar asta-i un lucru bun, dupa cum mi-am dat seama si-azi noapte, cand am luat in brate scaunu pe intuneric si am intretinut amandoi un raport consimtit, scurt, dar  intens, si de o violenta moderata. sa ne bagam pula in el scaun!

pula pizda coaiele –  lindicii mici – izmene pe calator – pula mea este de vis a luat locu-ntai la miss! asta asa ca sa dezmortesc vocabularu cel preputian.

hai la multi ani! io tocmai mi-am revenit dintr-o mahmureala care se anunta cu averse si chestii d-alea verzi scuipate din gatul meu sanatos, deci ziua mea arata mult mai bine. arata beton, in pula mea!

asta e pentru mariuca, in a carei bojdeuca as mai be ce as mai be, caci io nu ma pot tine! manatzi, ai!

  1. July 7, 2012 at 08:14

    da bine ai revenit de tigari te lasi de bloghereala n-ai cum ca-ti scade cota pe piata, tu zici ca-i de la dinti ia da banii lu un piar sa vezi atunci caprioare lovind cu capul la usa apartamentului ala mistou cu pian cu tot

    • July 15, 2012 at 15:54

      pir zici…si e scump?

  2. October 21, 2012 at 00:01

    noa, că până să mă prind io că te-ai întors ți-ai și luat vacanță 😀

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

