am doua maini stangi

m-am umplut de sange taind cartofi. partea nasoala e ca-s pe anticoagulante de 2 saptamani si curge ca la vadu lat. zici ca mi-a dat moise cu toiagu pe jugulara. vecinu alcoolist aplauda in timp ce-i fute cu toporu-n cap lu fii-sa, da io altceva vroiam sa zic: sa-mi sugeti pula. incepand cu de-alde manolescu astia wanna be, care comenteaza bloggeri wanna be ca mine si zic ca mai am de crescut. io macar am aia 15 centimetri de stiulete moldovenesc, pe tine nush cum te-a pacalit ma-ta ca ai trecut de pubertate. intr-o zi, o sa scriu o carte. intr-o zi.

in alta ordine de idei, condus beat pana la marmacie, de unde mi+am luat fortral si alte chestii trebuincioase la trusa de prim ajutor. la marmacie era misto. bagati aici, domnu? nu, multumesc, is beat si nu le amestec cand sunt la volan. tot e bine ca n+am omorat pe nimeni, ba chiar am parcat geometric, de se mira militienii care pariau din cate miscari o sa ingrop masina intr+un zid.

io va urez o viata inmiresmata si infloritoare si brazi de craciun si alte d-astea. picard out

  1. November 21, 2011 at 00:15

    cum dreaq mai faci laba cu doo mâini stângi?

    • November 21, 2011 at 00:35

      is ambidextru, da numa cu o mana

      • November 21, 2011 at 00:40

        🙂 văz c-ai revenit. ceea ce nu poate decât să mă fericească. haida, treci la aberat că nu ești la tine acasă! :))

  2. Mihaela Jackson
    November 21, 2011 at 10:41

    Avertisment! Acest blog este mana Satanei, care prin intermediul reprezentantilor Iadului pe Pamant si anume Masoneria iudeo-nazista planuieste sa ne fure Romania, fratilor si sa o transforme in piatza de desfacere pentru tampoanele si pizza lor infecta. Nu puneti botul la aceasta propaganda favorabila consumului de droguri care urmareste pierea neamului nostru dreptcredincios. Fratilor, tineti-va tari, Isus este aproape si va veni cu sange si para, cu care va spala neamul acesta pacatos si plin de calitati ascunse. Amin, shalom si sieg heil.

  3. November 21, 2011 at 11:08

    frati si surori crestine, dragi enoriasi, bai junkistolor! in aceste vremrui de grea rastriste spirituala, in care piticot si mai marii lumii, bogatanii, fariseii si profetii formatiilor de black metal se pun cu pula pe noi, ascultati rogu-va numai aceste cuvinte: sa va aplecati asupra chestiunilor sufletesti cu mare osardie si sa nu va plecati urechea mintii, aceasta chakra a radioemisiunilor celeste, catre acesti instigatori, aceste elemente perturbante, huligane si chiar naziste care comenteaza cu rea vointa si dorinte ascunse aici, pe blogosfera adevarului si dreptatiii.

    care consum de droguri, domnu? bai, asta, daca am dureri interioare normal ca tre sa ma medichez, ra-ti-ai dracu de inchizitori!

  4. November 21, 2011 at 17:28

    socant!!!

  5. November 21, 2011 at 20:25

    stiu, stiu…primesc un masaj ierotic mocca pentru treaba asta socanta? vreu cu 2 blonde gemene si cu jacuzi 😀

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

