Home > ben gay din orhei hei hei hei > sa-ti fie rusine, mihaela jackson [stii catzi racketzi am ingropat in crasmele moldovei?]

sa-ti fie rusine, mihaela jackson [stii catzi racketzi am ingropat in crasmele moldovei?]

continuam seria muie la plic cu cantecele vesele. ma pis pe blogu asta. unora le face bine statu in casa, da eu nu sunt printre ei. sunt nefutut, prea treaz, nespalat, pentru ca, pula mea, nu tre sa se ude bandaju pizdii, si ma fut pe viata mea. nu sunt un tip misto, is vai de coaiele mele scofalcite. caut dealer serios care umbla cu ocaua mare pentru relatie de lunga durata, preferabil in libertate.

sa va fut.

  1. November 17, 2011 at 22:14

    la partea cu nefututul pot să te ajut io! nu ating meniscul, dar neapărat să te speli la coaie!

  2. November 18, 2011 at 16:44

    away from the right into the necroshine…bine bulan, sa-ti fie rusine mihaela jackson. fra, sa ne futi!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

