vin sarbatorile plus infinit

multe cuvinte, putine sensuri. io atata mai am de spus: ma-nsor cu o anestezista! bine nici anti-incendiarele astea nu-s rele. scrie ca sa nu conduci sub infulenta lor, asta fiind un fel de-a spune: esti mort, baga si tu o ciocolata ceva. si bag, ce pula mea, ca asa a zis doctoru si el stie mai bine. pe masa am inchis ochii si mi-a aparut un camp deasupra cimentului si frigul era de la ei, la mine bagasera curcani in patiserie. is curios cum ar fi fost daca ma duceam in locu ala si-mi bagam pula, da a miscat muie ala din ceva nasol pe masa si toata durerea aia m-a adus inapoi. cre ca a simtit fraieru ca ma pufnea rasu si era invidios ca io ieram spart iar el era in campu muncii. stiau ioghinii aia ce stiau! durerea e muia care ne desparte de rai. pot sa mai dau si  alte scarnavii din astea bune de status de hahalerea siliconata, da revenim in alta editie, caci mi se pare ca a trecut ora mea de culcare.

zi-le tu fratziman! cine pula mea e fratziman? mars fa.

dumnezeu iubeste junkistii! atat.

  1. Ani
    November 4, 2011 at 23:37

    ti-am adus cado de nunta un tablou 🙂

    • November 5, 2011 at 06:34

      aoleu, tu vrei sa chemi vecinii si baietii aia rai in uniforma. sisu liber, fratzia :))

  2. November 5, 2011 at 14:15

    gata menixu man? ready to pogo?

    • November 6, 2011 at 10:12

      pentru bulan: ready pe dracu. cu pensionarii de la bloc poate…sontac, sontac pe langa casa.

      la ovi: rahie, da io-s panicos asa ca mi-a facut duduia elixiru curajului. zice, sa nu-mi ceri si pentru acasa…de unde stia ea ca i-as fi cerut si pentru acasa, asta ma intreb io :))

      la oama: pai te sun ca i-am luat numaru :)) sa ne fie de bine. la cum ma doare capu dupa prostia asta, nu mai beu, jur! jur pe rosu…sau daca beu, beu mai putin.

      va pup, sunteti minunati, multumesc tuturor celor care m-au sustinut si as vrea sa dedic premiul meniscul fermecat la copiii din somalia, la care ne gandim tu totii atunci cand mancam pizza la mac.

  3. ovi
    November 5, 2011 at 20:00

    stiam ca se face rahie pentru menisc. te-au mirosit aia ca esti baiat petrecaret inseamna.

  4. November 5, 2011 at 21:21

    bă, dacă te însori cu anestezista aia să mă chemi, mă bag la un menage a trois dacă se lasă cu niscai drogomăneli 🙂
    aș da noroc cu o bere pt menisc da am dureri de stomac de la vodka și uischiu de aseară, așa că dau mâine. hai, să-ți fie de bine!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

