insist, deci exist

insist. blogu asta s-a transformat intr-o mizerie uleioasa, buna de pus la shenila uitarii, carevasazica de unde am plecat si unde am ajuns? si ce-mi scoate dracu n cale…magazinu de legale. da io nu bag legale sau nu mai bag legale pentru ca sunt un tip misto si vreau s o ard ok la scufita. scufita rosie, aia stii tu care, lup batran si oaches care esti tu lup sau poate ne-am prajit deja si nu mai stim nimic unu de alalalat din cauza la faptul ca am stat prea mult la soare fara crema protectoare, factor 50, sau, de ce nu, ca icar cel vrednic am zburat prea sus ca niste diamante lucioase si nebune de sticla. sau nu. de fapt, sigur nu.

ma intorc dupa ce fac un drum. dumnezeu junkistilor face cele mai multe si mai coioase minuni. ca sa citez din fear and loathing: “You better take care of me, Lord. If you don’t you’re gonna have me on your hands.”

  1. November 2, 2011 at 20:01

    poate faci ce-a făcut gulia cu blogul că te spânzur de oo!

    • November 2, 2011 at 22:21

      oamo, nu cred; imi place sa ma dau rotund, da m-a pus pe ganduri. am mai avut io o tentativa, da mi-am dat seama ca i mai bine cu decat fara…viata e greu, da si noua ne place sa ne plangem

      da ce departe te-ai dus, ani! :)) ce vremuri…

  2. Ani
    November 2, 2011 at 21:52

    “camioane cu pisici, semafoare cu furnici

    miaumiaumiaumiaumiau

    pisica zambind”

    …have mercy 🙂

  3. Ani
    November 3, 2011 at 11:06

    as fi putut ajunge si mai departe, dar mi-am zis ca nu e cazul. am vrut sa vad de unde ai plecat si unde ai ajuns. nu vad nici o schimbare. 🙂

    Oricum, love of my life imi place de mor 🙂

  4. November 4, 2011 at 10:42

    ce faci bulaaan? io spun ca au si legalele locul lor, ca doar is de la Dumnezeu

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

