pupila de senila

 arieratele au crescut. mugur isarescu, mugur isarescu merita un cantec, o balada, o legenda. am zis!

m-am trezit cu berea in bot si cu tamponu pus smechereste dupa ureche. am aripi mari de caine bolnavicios. am uzine intregi de prajit cartofi prajiti. uleios, da jucaus, adica slinos pentru ca ma spal numa cand e luna plina, sau mercur in sagetator sau cand tre sa fut, da io nu fut asa de des sau asa de rar. io fut potrivit pentru ca am simtu gaurii. uneori fut liminal, adica jumate inauntru trei sferturi afara si mi-o dau de-a-ndoaselea ca in filmele cu dolari. film de mercedes, film din ala la plaman ca sa vezi cat mai ai de trait. ariprioare picante din bora bora aveti? si daca ti se pare ca si asta e un post de doi bani sa ma bei de oua, vezi ca vin cu rachetzii din crimea peste tine, si te scutur de oua ca-n livada cu scaieti, grobianu pulii mele! animalele de casa se simt cel mai bine afara. io nu mai simt nimic. foca imi trimite poze cu masini de tigan pe faisbuk. vreau s-o ard despletit la chelie intr-un loc mai bun, intr-un loc mai bun, intr-un loc mai bun. vreau sa cresc iepuri si minore din republica moldova. vreau sa uit ca v-am cunoscut si-asa nu ne mai permitem sa ne cumparam unu pe altu cu diverse cacaturi. un cuvant pe zi, un cuvant pe zi care sa-mi rupa mufa, centrala nucleara nu mai e asa nucleara, acu lucreaza ca o sobita taraneasca buna de facut ceai, cel mult o mamaliga. sunt moldovean, deci am ceaun, adica tuci sau cum pula io-ti zice voi, astialalti. sa va fut. speranta se aprinde odata cu becu din frigider pentru ca acolo e bere.

te bagi la dus? nu mai fac in seara asta…nici io nu mai fac, desi ar cam trebui, cre ca am niste sperma pe burta. tot e bine ca-i a ta. da, inca e a mea.

io zic sa-i ascultati pe baietii astia. ei vin dintr-un loc mai bun.

  1. October 30, 2011 at 22:37

    gobianul pulii mele? :))))))))))))))))))))))))))
    bă, deci dacă faci mămăligă vreau și io. mie-mi place mămăliga de mor! da vezi să nu o faci tare că nu prea-i bună…

  2. October 30, 2011 at 22:41

    :)) nici prea prea nici foarte foarte. ti-am zis, potrivit. cum fu vacanta?

    • October 30, 2011 at 23:01

      potrivită-i bună. cu brânză și smântână…mmm, am apă-n gură. uite mă, dacă o să mă invite vreunul la cină să mă ceară de nevastă ca-n filme, io n-accept dacă nu se servește mămăligă! 🙂
      vacanța se duse, s-o ia dracu, de mâine o iau de coadă. iar tre să-mi calibrez tunul de înjurături c-o să am în ce-mi băga pula 🙂

  3. October 30, 2011 at 23:08

    mamaliga si femei pentru toti baietii mei. hei hei hei! baga mare l-a injurat!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

