mi se pare lucrurile merg spre bine

nu fa ce face popa. la blogari e invers. acu nu zic nu, poate intr-o zi toate cacaturile astea muite aici or sa duca la o ciroza galopanta si o sa ma umflu ca un balon si o sa-mi explodeze matzele pe un trotuar, de or sa se minuneze babele, bea mult maica, si or sa planga cainii de bucuria pranzului de lux. lacrimi de caine si matze pe asfalt. violet, mult violet si albeata grasimilor saturate care se revarsa din buzunarele blugilor taiati pe cur. da coiosenia, aia pe bune nu in cacaturile astea virtuale, aia cui ramane? voi cine pula mea sunteti? io cine pula mea sunt? si, coiae, n-am nici un raspuns. stiu ca la un moment dat eram, da asta era demult. nu stiu voi, mi se rupa pula de voi. voi sunteti niste avataruri, un cuvant mare pentru niste poze asa de mici.

ba, pula, tu mai tii minte ca noi aveam cenaclu de poezie intr-a 9a? io uitasem. cum pula mea uiti o chestie din asta? arde cacatu asta de smacaz pe gat si ma uit la playlistu meu si nu-mi zice nimic, tu nu-mi zici nimic. toate lumea tace. azi mi-am adus aminte c-o sa mor. ma, sa-ti bagi pula… prima oara cand am bagat smarca pe bune, am bagat mult si-am intrat in buda aia plina de cacat si de intuneric de la capatul holului si n-am mai stiut sa mai ies. zgariam peretii ca un hamster cretin si tipam ca descreieratu. asa si acum.

intru in mega image. mi-e foame si n-am bani. am un bon de 9 lei. 9 lei :)) sa-ti bagi pula in ma-sa. si, boule, tu stiai ca astia baga green day in mega? time of your life hahaha. cum, ma, sa bagi  green day in mega? time of your life lost shopping. sa va fut! la mine a intrat stand by me. am niste casti de sta matza la poza. ba, is batran, da vreau sa ma apuc de ioga si de baut pisat ca sa dau rewind din telecomanda. 8 ani. ce pula mea inseamna 8 ani? doamne, cat de prost am putut s-o ard! oare e prea tarziu? tarziu. in fiecare zi mi se pare tarziu si ma trimit cuminte la somn.  tu nu vezi c-ai futut meciu? ca lumea se-nsoara si face credite la casa si-si cumpara papuci caldurosi si pisoi sticlosi si copii din aia bucalati din reclame?  inainte era mai usor. stiam ca nu is singur, stiam ca nu-s tampit. mi se rupea pula de restu. care restu? inainte nu-mi era frica.

io cre ca inca va mai iubesc. inca mai sper ca e un vis urat, ca in ziua aia cand bagasem prenandez si eram o celula rosie blocata pe o artera. actu ratat face ravagii. am devenit usor muist si-mi pare rau, adica muist am fost dintotdeauana, da numa cu cine trebuie. stop joc, fraieras. ma pis pe ele de suruburi. pe mine ragnaroku o sa ma prinda pe retezat cu un menisc sclipicios de platina. cica micii ar fi asa o lobotomie in miniatura. imi povestea una care statea la drept ca toti aia care vin la cantina au fetze de vaporeni batuti de vanturi cand intra, da ies cu pupila dilatata si pieptu inainte. in cazu asta nu mai mananc niciodata, ma las de fumat si fac flotari energetice pana imi iese harca asta blazata, plictisita, muista, netrebnica si basita din sange. va caut io in 10 sau in 15 ani. voi o sa fiti bunici, io un betivan ordinar, da poate unu care-si poarta maruntaile liber, la vedere, fara cacaturi din astea inghesuite intr-un credit la garsoniera si fara condescendenta omului satul. satul is si acum si nu e combinatie.

  1. October 27, 2011 at 16:31

    ti se pare, da. 😛

    • October 27, 2011 at 16:44

      ce bine, inca un motiv in plus sa-mi bag pula

  2. October 27, 2011 at 19:26

    am bagat prenadez acu vreo luna, avea un catel pe eticheta si era 2 lei si n-am stiut sa bag si cand m-am prins nu mai era ca nu eram singur bottom line e ca nu eram singur ca acu de exemplu cand beau vin singur si comentez pe blogu tau mai tii tu minte de cele doua groenlandeze? n-ai fost muist niciodata restu au fost muisti in juru tau si daca ai futut meciu era blat oricum futu-i in gura de spagari asa ca stai linistit pe retezat mori de mana mea bulan daca te ajuta cu ceva daca nu n-o sa te omor asa aiurea ca nu-mi sta inca in fire
    cum ar spune yoghinii bucurie si sucuri vaginale pe saturate ma duc sa fut in cinstea ta hai ia o imbratisare >:D<

  3. October 29, 2011 at 14:01

    bă, știi că-n mega image au clătite gata făcute? e, nu te întinde, nu-s și cu gem, da ai și tu acolo ce întinde pe ele. da mă, vreo 8 lei 10 clătite d-alea. am văzut io cu ochii mei!

    • October 29, 2011 at 14:53

      tu ma pacalesti. mustar ce sa-ntind pe ele….samsarii astia vinde pulpa de pui oxigenat cu 7 lei…da asta nu e fericire!

      • October 29, 2011 at 15:09

        am io gem de piersici. o adus mama ieri. plus un borcan, cred că are vreo 3 kile, pe bune, de ardei iute în oțet. o fi zis că-i mănânc pe pâine…

  4. October 29, 2011 at 15:23

    maica-ta stie ce-i bun

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

