Home > doua groenlandeze, n-am inteles nimic > sa nu ma uiti, bibicule!

sa nu ma uiti, bibicule!

de parca conteaza daca ala o uita sau nu. retardati.

vine concediu medical! vine concediu medical! sha la la la la la. in acest concediu medical imi propun sa fac o gramada de chestii: sa zac. cum zicea profa mea de romana, oamenii care-si propun multe idealuri nu-s dezamagiti niciodata pentru ca le ies macar o parte din combinatii. momentan, gospodaresc. spalat baie, spalat bucatarie, aranjat cacaturi prin camera, mutat diverse prostii irelevante. ce-o sa mai zac…singur, inchis in camaruta aia, io si cu ciorapii mei murdari. d-abia astept! tre sa fug iar la control si n-am chiloti curati. cacat. si muie alea vrea sa-mi pipaie bulanele, deci nu pot sa-i fac o surpriza. vreau sa vad o reclama la detergent care zice: detergentu asta curata petele dificile de cacat! as cumpara actiuni la firma aia, pentru ca ma scarpin in cur, deci, inevitabil, am chiloti murdari de cacat. asa o fi la toti oamenii sau is io de cacat? am intrebat-o pe gagica-mea, da a zis “iuuuuu” asa suav, de unde inteleg ca am o problema. si ma scobesc in nas si arunc mucii pe unde apuc si, daca-s beat, ma pis pe langa veceu, daca-s treaz ma pis pe capac, deci sunt cel mai scarbos barbat din berceni. a, si cireasa de pe tort e ca sunt usor ipohondru cu chestiile murdare. formidabil. stau in noroi pan la gat, da am o problema cu clatitu paharelor si cu lasat painea pe masa. stiu, acu n-o sa mai vrea nimeni sa se futa cu mine, da mi se rupe pula.

singuuuur! atat de singuuuur! va caut io cand ma plictisesc de zacut.

  1. October 21, 2011 at 11:24

    e, cum să nu vrea nimeni să se fută cu tine? mițoasa e de părere că există o pereche pentru fiecare 🙂
    deci Berceni? nasol, nu prea semaforizează intersecțiile, ai belit pula dacă vii beat, te calcă ăia pe acolo că-s mai mult căruțași așa:)))

    • October 21, 2011 at 15:37

      mitzoasa e genu romantzios ? :))

      • October 21, 2011 at 15:47

        dap. fute cu sentimente. ah, parcă am mai auzit odată treaba asta, nu? :))

      • October 21, 2011 at 17:34

        da, la baiatu ala cu suflet pur si neintinat de obsesia asta carnala a modernitatii. da cu corpu nu fute sau o arde numa asta platonic si astral?

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

