Home > doua groenlandeze, n-am inteles nimic > ma mut, deci exist

ma mut, deci exist

ba, io m-am saturat sa ma mut. mi-e sila de vizionari de apartamente. mi-e sila de carat toate cacaturile dintr-un loc in altul. mi-e sila de facut curat, de privirile curioase ale labagiilor din bloc, de aia carora le dai buna ziua si nu zic nimic. sa va fut, meltenii pulii mele. dar-ar bomba atomica in voi. chestia e ca-s destul de meticulos, pentru unu care-si tine chilotii murdari agatati de lustra. mie mi-e sila de oameni si schema cu mutatu ma obliga sa fac curat si mie nu-mi place sa fac curat, da nu vreau s-o ard in secretiile vaginale ale unei tzoape din filiasi sau impreuna cu abtipildurile lu nush ce copil care acu da in cap prin spania. de vietile lor mi-e sila, da solutia vine la tuburi colorate de la cora: biomagic covor si ceva spray antipraf, pentru ca praful e rau si noi suntem buni la suflet de la natura. si uite asa curat camera aia de toate sperantele si visele lor futute si de vietile lor mici cat pula de chinez. dup-asta urmeaza cartile. cartile vin primele. stiu, e de-a-n pulea sa le tot car dupa mine, la modu la care imi rup spatele de fiecare data. pe unele le-am citit, pe altele nu, da le tin acolo. imi place sa ma uit la ele, prin ele. cartile mele sunt despre mine sau despre ce-a mai ramas din mine. ha! nu stiai treaba asta. nici io nu stiam, da mi-am dat seama aseara in timp ce ezitam intre o laba si o carte despre una care e in coma. au mers mana-n mana amandoua.

aseara l-am scos pe bunicu din atlasu de geografie ca sa vada si el unde m-am mutat. i-a placut pentru ca-mi zambea din poza aia, din ziua aia, aia stiu io care. aia a fost o zi misto. bunicu e singuru om care m-a iubit sau poate doar ala care mi-a zambit fara sa ma intrebe de ce obloane, de ce romparkin, de ce, de ce, de ce. bunicu era om bun si zambetu ala ma face sa sper ca poate oi fi si io intr-o zi.

data viitoare vin eu. promit. atunci nu se putea. era prea mult. tot timpu a fost prea mult, niciodata putin. tot timpu prea mult.

  1. Ani
    October 20, 2011 at 07:51

    “cartile mele sunt despre mine sau despre ce-a mai ramas din mine. ha! nu stiai treaba asta”

    esti un punkist cu inima rosie…

    • October 20, 2011 at 11:03

      tu ti-o cauti cu mine. mmbineee

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

