Home > doua groenlandeze, papusha de la 2 > ma linkuiau vecinii toti, tu nu m-ai linkuit

ma linkuiau vecinii toti, tu nu m-ai linkuit

eram in delegatie la plescoi, trebuia sa rezolv acolo niste mari treburi pentru corporatie, responsabilitate mare, renumeratie dupa buget. buna ziua. buna ziua, serviti niste carnati, tovarase director? carnati? pai d-aia crezi ca mi-am deplasat io suncile la plescoi, ba, sughi bughi? deci, ma scuzati…deci, iti fut una daca mai zici deci de-am pulea. scoate rapoartele alea ca mi-a sarit mustaru de la carnatii vostri, la virgula ti le caut, hali-mi-ai borseta. ia zi, ce crezi ca am io acolo, in borseta? niste pixuri? pixuri avea tactu, cand se ducea la scoala ca sa va fie voua bine, ba! si voi ce faceti, a? trageti firma mama in pula? adica, cum ar veni, tu o tragi pe ma-ta in pula, ra-ti-ai dracu de micky mouse, ca m-apuca icteru de chelia asta maro. tu crezi ca mie-mi place sa fiu chel? zi! deci…deci, te bag in pizda ma-ti, ca din cauza voastra nu pot io sa ma cac cum trebuie sau sa agat o muiere mai de doamne ajuta. hai, lasa prostiile si ada sticla de protocol, ca ne-asteapta o noapte de toata cacareaza. pahare am in borseta, bai, labare! pahare! ia si bea si du carnatii aia d-aici ca-s la regim de fructe cu pulpa, poate-asa mai prind si o potarniche de-un bulan, ca daca nu, ma duc si-o amanetez, si-asa n-am mai vazut-o pe dansa de la craciunu alalalt din cauza la burta asta de barosan smardoit cu coaiele de aur. inteles, sa traiti!

asa-s io in delegatie: gras, usor agramat si o muie de om.

muia si grasimea sunt limbaju universal al smardoiilor. ai sunca, dai porunca, cum zice proverbu chinezesc.

  1. October 18, 2011 at 15:06

    bă, ia mai ușor cu grăsimile! vezi că și io-s grasă!
    acuși te trezești cucârnații ăia peste bot!

    • October 18, 2011 at 15:16

      ha, bring it on sister! si ce, io n-am voie sa fiu gras?

  2. October 19, 2011 at 11:01

    bulan, lasa-te de muzici din astea ca-ti dau indigestie

    • October 19, 2011 at 17:12

      parca tu aveai caseta cu astia 😛 sau era mix de la bestial?

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

