oarecum liniste

imi povesteste despre tabara de initiere, despre cum n-a vorbit doua saptamani si a papat doar chestii vegetariene si a trait aventuri astrale cu mucenicii solari. namaste, frate, egoul asta mare ne face mici si stii ca pechinejii sunt cele mai rele lighioane. io stau si-ascult, la asta ma pricep cel mai bine. masina are geamuri fumurii de gangster si mainile imi merg singure, cu siguranta gestului repetat. n-am nevoie de lumina, stau si ascult. a invatat in perioada asta, in care-a meditat 12 ore pe zi, ca drogurile si trascau i-au desurubat ceva acolo in creier, da e misto pentru ca era un surub rau si ruginit. facuse septicemie in creier de la surubu ala, da gata, acu a iesit si acolo curge o livada de visini calduta si verde. pileala desfacuta langa bancheta, cui batut in portiera masinii. si-acu de ce mai bei? pai n-am mai baut de trei saptamani! e bun raspunsu, adica inteleg foarte bine sentimentu, da mie nu-mi zboara ingerite inaripate prin par. de fapt, d-aia beau, ca sa nu le mai vad. facem un drum. pavajul incetineste sub roti. lumina asta galbuie de felinar economic lasa loc unui intuneric prietenos prin care se vad stele. gol de aer. masina sare si ramane asa suspendata la jumatatea drumului dintre maluri. deschidem geamurile ca sa mai iasa din muzica afara, se-nghesuise prea multa in masina si muzica se enerveaza dac-o tii prea mult in spatii inchise.

aterizam in locul din care n-am plecat. mie mi s-a dislocat ochiu drept de la salturile astea temporare, stia el muistu ala ce stia cand dadea cu pensula la misto. un pas mic pentru altii, un pas mare pentru astronauti. intram in camera de decompresie, unde primim ingrijirile de urgenta: bere, fanta, alexandrion, zambete nastrusnice. muzica a intrat dupa noi pe geam si a inceput sa dezbrace duduile din priviri, dupa care a incins o hora fecioreasca. bem. bem. bem. cred ca am gresit cand i-am dat a treia prin padure si ne-am intors in timp, unde ne-am sinucis ritualic sosiile despletite, poate a fost un anticiclon gravitational, pula mea, nu-mi dau seama, da, dupa al treilea bem, mi s-a tras si mie cortina si l-am vazut pe amic cum se-mpingea la scandal cu unii p-acolo. namaste, stai flexat, taticu! ce-s cu apucaturile astea pe tine? ba, asa am un chef sa ma bat, sa-mi bag pula! ce te uiti, ba, cheliosule? iau bere la chelios, iau amic deoparte si-i dau cu albastru de metil in gat ca sa nu-l pape surubu. te strange, ba? zi drept, n-o fa pe curajosu…se uita in gol si nu zice nimic. mi-a trecut, ba, nush ce m-a apucat. nici io, da l-a apucat iar pe urmatoarea melodie si l-am lasat sa-si faca filmu.

a dracu suruburi, dai de ele la tot pasu. io, slava domnului, am atelier de feronerie in cap.

  1. October 17, 2011 at 14:10

    ai grija la desfacut suruburi ca de obicei astea tin strans legat ceva de altceva…io zic ca-i bine asa cyborgi de prima generatie, prototipuri arheocibernetice alea alea

    • October 17, 2011 at 19:17

      pfoai mi-am adus aminte de bancu cu fat frumos care avea un surub in buric :))

      • October 18, 2011 at 19:58

        io ce zic? i-a cazut da nush ce, curu sau pula da i-a cazut…

      • October 18, 2011 at 20:49

        curu :)) pai da

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

