Home > Uncategorized > vin, cum sa nu, ca de bere m-am saturat

vin, cum sa nu, ca de bere m-am saturat

they didn’t know it was impossible, so they did it! haios mark twain asta.

toate chestiile misto plutesc in jurul a 100 de beri. asa pluteam si io azi dimeata prin centru vechi cu o cutie de chibrituri fermecata in mana. ce-mi mai place in centru vechi dimineata. oamenii normali sunt la munca sau dorm, asa ca raman junkistii, aia care au ramas de cu seara, si diversi baieti care-si fac de lucru cu infrumusetarea peisajului consumerist. bine c-am dormit imbracat. asa am fost pregatit pentru telefonu “ba, tu vii azi la munca?”. vin cum dracu… io sa nu vin? si-am venit ca boieru cu taxiu spatial, iar nea soferu, baiet de la noi din sat, m-a inteles si a oprit dobitoceala de radio si mi-a dat halat de matase verde, cognac din ala din butoi de stejar si mi-a chemat-o pe fii’sa sa-mi faca masaj la picioare in timp ce sugeam de la tatza unei mahmureli usoare, cu ochii rosii si injectati.

eu cred ca ar trebui sa fiu platit ca sa beau, oricum junkismu e o ocupatie care iti ocupa tot timpu. cand nu esti spart, vrei sa te spargi, ba, ce mi-as da cu ceva in mufa, iar cand te spargi, vorbesti despre cum te-ai spart tu altadata. la fel si cu bautura. dupa ce te imbeti, te duci sa te dregi, adica sa te imbeti din nou si sa povestesti pataniile smardoiase de la bautura.

jur ca bautura ma face un om mai bun. sunt cel simpatic alcoolist din tot universu cand sunt mahmur. azi, de exemplu, am inceput sa vorbesc cu astia din statia de autobuz. criza asta ne omoara, doamna. daaaa si guvernu. si guvernu. pacat de voi astia tineri. mare pacat, stiu. pacat de tineretile noastre. si guvernu astao, niste hoti, domne!

aseara am fost foarte beat. stiu asta pentru ca mi se parea ca sunt foarte treaz. foca, deci tre sa-i fut un genunchi in gura lu ala! da ce ti-a facut, mai? vrea sa cheame badigarzii pe noi, e militian sigur! ce te uiti, ba, cheliosule? ia d-aici o mie de lei sa-ti faci implant de par, futu-ti ciocu ala de hipster! frumos si coios, da are alt autor faza. io eram doar cu genunchiu in gura.eram foarte beat si azi dimineata mi-am dat seama cat de mult imi lipseste bautu asta extensiv si vremurile alea cand beam cu saptamanile. acu am inteles de ce-am pierdut doi ani de facultate. pai cum sa nu-ti placa? vreau sa ma inmormantati intr-un subsol transpirat de tatze. sex, violenta si trascau, toate pe 30 de metri patrati, asezonate cu 200 de watzi care scot boala si argintu viu din om. mama, mama. gata, ca-mi vin ganduri de demisie si io-s un om fricos, nu pot sa traiesc asa de pe-o zi pe alta, am planuri marete de viitor.

oamenii sunt ca aragazurile astea noi, au flacara aia mica de veghe ca sa nu sara in aer daca scapa gaz. daca bei prea mult apa se stinge mizeria aia si io nu vreu sa sar in aer. sunt treaz de nu mai pot. vecinii ma aplauda si arunca cu trandafiri din balcoane. ploua cu flori. berceniu tocmai a devenit un fel de suburbie din san franisco. femeile alearga in tatzele goale si fac sex cu necunoscuti in mijlocu strazii. misto, pe mine nu ma cunoaste nimeni.

ficatul ma informeaza ca toate motoarele sunt in linie. ma duc sa-l iau pe foca si mergem sa mancam o bere.

Categories: Uncategorized
  1. October 12, 2011 at 20:54

    mahmureala usoara zici, ai ?!

  2. October 13, 2011 at 10:42

    usoara, subtire de vara. si io am m-am minunat, da cre c-a iesit asa pentru ca suntem in apropierea sfintelor sarbatori ale salariului, cand nici supararea, nici stomacu lipit de sale nu-si fac lacas in sufletu omului betiv.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

