Home > doua groenlandeze, junikistu moare da nu se preda > dati-mi un punct de sprijin

dati-mi un punct de sprijin

si-o sa ajung cuminte in pat.

nu stiu ce mi-a venit, ma gandesc ca prea putina bautura si bomboane din alea cip care se topeau in gura, ca m-am trezit cu surubelnita in mana si-am inceput sa repar chestii prin casa. astia care-l cititi pe froid, sa-mi sugeti pula, o zic de p-acu ca sa nu fie discutii.

am inceput cu usa de la bucatarie si-am mesterit la ea cu mare mandrie si daruire pana s-a inchis, fut-o cainii s-o futa ca mi-a distrus toate orele de somn matinal. am terminat si-am simtiti ceva tare in pantaloni. oau, mi s-a sculat din senin, asa numita erectie inseninata, eveniment similar cu momentu in care i-am ciuspit o tigara carpati lu batranu si am fumat-o de-a dracu in sufragerie pentru ca ajunsesem si io la o varsta, sa fi avut vo 12 ani, si i-a gata cu labareala, sa fie haos si anarhie in tot universul. cum ziceam, acu stiam ca pot se repar ce vrea pula mea pe pamantu asta. m-as fi aruncat asa arogant si la o operatie pe creier, da numa daca ar fi fost de militian, si asta ca sa ma umplu de sangele lui, de laurii gloriei mediciniste si de tatzele revarsate ale unei asistente binevoitoare, cu cur bombat si privire de au bagat astia carne la magazin.

repede, zic, pana nu-mi trece. si m-am mutat in baie, unde am fixat etajera aia pe care stau periutele de dinti. io nu ma spal pe dinti, deci nu inteleg de ce trebuia sa stea mizeria aia acolo, eventual ca sa bei o bere in timp ce borasti, da, pula mea, tipa poporu preumblator pe holurile hogeacului fermecat si i-am dat la cap la muista aia de i-au sarit mucii.

imbatat de modul asta nou si gospodaresc de convietuire in grup, am plusat si m-am decis pe loc ca o sa incep sa mananc dimineata pentru ca stomacul meu merita si el sa nu faca ulcer si pentru ca vreau sa fiu un tip sanatos, cu muschi si cu multe pizde. pi cai, voinicii mei, si la cora inainte! afara ploua, era frig, cadeau ozeneuri si trotuarele erau impanate cu diverse creaturi nedeslusite (nu stiu voua, da mie mi-e frica de oameni), da i-am dat inainte cu rock fm la casti si cu erectia pe care o prelungeam prin atingeri discrete cu mana la pula. de felu meu, mi-s un om chibzuit. am ochit repede crapelnita, am verificat gramaju, am comparat oferta folosind o chestie diferentiala pe care am citit-o intr-un sefeu, am dat un telefon lu nea ala cu nume greu de pronuntat ca sa verific de Euri si-am cumparat niste cacaturi care sa ma ajunga toata saptamana. au costat vo douaj de lei. problema e ca sunt usor influentabil, iar casa de marcat trece pe la raftu de bauturi. bauturile cantau un cantec obstesc, de la noi din sat, si dansau in lumina aia fosforescenta. m-am oprit si-acu n-a mai durat asa mult. am spart asa scurt 50 de lei pe niste trascau si-am plecat acasa, da m-am oprit mai intai in parcare, unde-am fumat o tigara si-am inceput sa beau pentru ca bautura este mai misto decat orice erectie inseninata.

 

  1. October 11, 2011 at 12:38

    eu am spart patruj de lei pe bere si o periuta de dinti. bine nu era chiar la pet, dar am o vaga impresie ca m-au furat nitel. si dreaq stie cum, ca m-am uitat la bon! ba chiar am vazut ca scrie 45 de lei, am zis ok, n am cerut bonul de casa (nici nu mi l-a dat nimeni) si taman acasa, dupa ce am spalat podeaua din bucatarie si in final am mai si mancat, deci cand m-am asezat si eu ca omul sa fumez o tigara c’o bere alaturi, abia atunci mi-am dat seama ca am platit treij’ de lei (ca 15 era periuta) pe 4 beri. la caricuma ieseam mai ieftin. pai sa nu treci pe ceai?!

  2. October 11, 2011 at 12:40

    la periuta te-au furat, baga-mi-as pula in ei de hoti! nu te mai spala pe dinti! spune nu corporatiilor care omoara copii in africa si spune nu negativitatii!

  3. October 11, 2011 at 20:02

    io cred că trebuia să-ți faci operația la menisc de unul singur dacă te-ai simțit așa coios…

    • October 12, 2011 at 11:32

      e buna asta. pai as putea, da as vrea sa exersez pe niste militieni inainte

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

