Home > doua groenlandeze > carmol, everyone’s doing it

carmol, everyone’s doing it

sa nu vomit pe tastatura.

am ajuns aproape la timp. astazi am baut si am tinut momente solemne de reculegere pentru hem, care la aceasta ora va fi fost miseleste trimis in lumea celor drepti de catre lama cea urata, si cu putin bulan sterila, a unui chirurg pletos cu coaie mari si paroase din medgidia. am baut si pentru meniscu meu, care nu se lasa convins cu una cu doua. el vrea cutit, atunci cutit primeste muistu. sa nu ma chemati la bere daca n-aveti de gand sa platiti voi. sa nu ma strigati pe nume ca nu va raspund, o sa fiu ocupat cersind bani de operatie langa argentin.

unde nu-i e cap, vai de picioare, asa zice poetu, si mare adevar graieste dansul in aceste momente in care mi-as dori o bere de austeritate. futu-ti meniscu si berile ma-tii!

edit: revin cu un gand pe care l-am avut in timp ce vomitam. citeam undeva despre un personaj  cum ca nu are o ordine fireasca a firii. uneori doarme, alteori bea, alteori fute.  in rest nu face nimic. pai sigur ca nu face. ha, ce topic din asta onanist iese despre autor si personaj pe blog. opera ca opera, da pe blog…mama, mama. io stau si-mi citesc blogu pentru ca nu exista nimic mai bun de citit in univers. din cacatu asta de blog reiese ca sunt un betiv ordinar si un junikist tomnatic cu din astea, pula mea, nostalgii adolescentine. acuma tu crezi ca io nu fac altceva in afara de baut, drogat si scris pe blog? gresit, uneori mai si dorm si mai fac de mancare. fac o ciorba de pui de moare babele de oftica. da personaju…chiar e musai ca el sa faca ciorba de pui?

live and let die

Categories: doua groenlandeze
  1. October 3, 2011 at 23:27

    bă, tu ești serios? te taie ăia în genunchi? vai de pula ta! sper să nu fie același chirurg pletos cu coaie mari de-o să te taie și pe tine 🙂 dacă vrei să-ți aduc un pahar cu apă după operație să știi că mă risc. și-așa dacă ai tupeu să comentezi ceva îți fut una în…menisc :))

    io lu hem vreau să-i spun cap de viking. că e căpos ca un viking. lasă că aflu io dacă a fost măcelărit. mâine dau telefon 🙂

  2. October 3, 2011 at 23:30

    pai nu ma taie, stai sa strang banu gros :)) bere, nu apa, dupa operatie. ha, sa-mi zici daca a iesit bine hem din peisaj. pizda mamii lor de picoare, nu se mai satura, domne.

    • October 3, 2011 at 23:34

      bere, aduc o bere la bolnav. ba-i pun și-un ramones, să nu sară meniscu iar 🙂
      îți zic, îți zic, dar la cât îi gulia de ghinionistă cre că face și pui capul de viking :)))
      da, știu, și io tot cu picerele am avut. și e grav la porky pork sau e doar așa, că are chef de mișto? :))

      • October 4, 2011 at 11:33

        nu e grav, da costa bani. ramones, ca ramones, da la motorhead il apuca amocu, sa-mi zici de gulie si sa vii cu bere 😀

      • October 4, 2011 at 20:44

        gulia nu răspunde, o mănâncă în cur, i s-a dus vikingul acolo de frica bisturiului crez.
        și berea am băut-o…
        și citisem amor în loc de amoc :)))

  3. October 4, 2011 at 21:37

    :))))

  4. October 6, 2011 at 16:25

    mdeci, Hem aka Cap de Viking s-a dus, l-a strans domnu doctor in manuta cam cum strangi un coi cred si l-a desprins de pe picior, acum tot nu am parte de bere, dar concluzia e ca sa invatam mai repede sa levitam ca sa nu mai fie aceste probleme odioase cu chirurgi si picioruse…
    howgh!

    • October 6, 2011 at 20:29

      :)) sa-nteleg ca nu era un pletos dragut chirurgu. ca sa levitam ne trebuie bere si alte produse euforizante din astea. sa curga beutura!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

