Home > doua groenlandeze, n-am inteles nimic > ich bin ein auslander

ich bin ein auslander

ma asez in fata lor. deschid cartea in limbi straine. asta e misto pentru ca opreste ciumpalacii din sportu cititului peste umar. uneori imi vine sa intreb: pot sa dau pagina sau esti din ala care citeste toate cuvintele? termin o pagina, asa pe diagonala, ma gandesc ca am scris carti mai bune intr-o singura statie de ratb, asa imi place mie sa ma gudur, si dupa aia ma fac ca citesc ca sa moara ghiolbanii de ciuda. io nu-i inteleg pe astia care-si cumpara click si toate basinile alea. partile misto, adica fatucile cu tatze dezgolite, poti sa le vezi fara sa cumperi ziaru. banuiesc ca are de-a face cu laba din sifonier, da io am memorie fotografica si o colectie de surprize turbo, deci sunt pregatit. pot sa o frec la orice ora, am material am pentru una sau doua vieti posterioare. asta m-ar interesa pe mine, ce-o sa fiu intr-o viata posterioara, trecutu la cacat. fruntea ridicata in soarele ma-sii! cum ar veni devenirea noastra si stradania implinirilor, acestea sunt lucrurile care ar trebui sa preocupe tinertu utecist-corporatist. restu e tacere, asta daca nu-ti place sa fluieri.

el si ea sunt din forest gump. ea e mai forest gump decat el pentru ca el are ceva malitios in zambetul retardat de la mama natura. ea e perfecta. niciun rid pe fata si un zambet de copil de 8 ani pierdut de ma-sa intr-o sectie de panificatie. cum dracu s-or fi gasit ei in furnicaru asta? destinu, baby, destinu! ce-ai mai facut?, zice el. am lucrat o saptamana, da nu m-am mai dus. nu m-au mai lasat ai mei, da era frumos, eram la cabina de proba. era si greu, tre sa gandesti altfel cand lucrezi, stii? (eu stiu, eu stiu, baga-mi-as pula in el job) si mi-am facut faisbuk. el zambeste pierdut. da, si nu prea stiu io ce-i cu faisbuku asta, nu stiu ce tre sa fac cu el, da intru pe mail si-mi tot trimite faisbuku mesaje. da din umeri, la modu aia e, ce poti sa faci. si pregatisem niste lucrari pentru o carte (acu chiar ca nu mai citesc), da nu stiu daca o sa mai apara. era o carte misto, stii kafka? el zambeste din coltu gurii. kafka era o carte misto.

ma uit la ea si caut urmele disperarii din spatele ochilor mari, transfigurati de copil. nu gasesc nimic, poate asta e problema, dup-aia ma gandesc la droage, da n-are semnele alea de gol pe care le lasa in urma o dezintoxicare cu metadona in stomac si palme dupa ceafa. asa tre sa fi aratat ioana cand s-a urcat pe cal in fata armatelor engleze.

  1. October 1, 2011 at 13:05

    auslandere, ai băut cam puțin săptămâna asta, așa-i? 🙂

  2. October 1, 2011 at 13:08

    hahaha, da, drept e. tu cum stai? bagi in flames?

    • October 1, 2011 at 13:11

      je stau nu prea bine. adică doza normală, fără beție, nicio diafragmă ruptă de la stat deasupra budei. sunt o cuminte!

      • October 1, 2011 at 13:20

        dubios. nu lasa pe maine ce poti sa bei azi

    • October 1, 2011 at 13:21

      nu bag nici in flames.
      ai tu belet moka? că altfel nu mă bag, și-așa am beut acasă toată săptămâna :)))

      • October 1, 2011 at 13:30

        am pe dracu. nici io nu ma duc, tre sa pompez bani in muistii aia cu halat pe ei. raman la ideea cu argentin 🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

