baletista cu obraz misto

5 dimineata. voua va plac filmele cu zombilai? io nu mai pot dupa ele. 28 days, dead snow si dawn of the dead ie filmele mele preferate cu mortaciuni care invadeaza universu populat si se infrupta din carne de om. pe scurt, m-am imbatat, da m-am plictisit de mizeriile astea cu bautura. muica, ne-am nascut din tuica.

5 dimineata. autobuzu trage in statie. hoarda insetata de pisat, gust puternic si amarui si basini de uranguntan invadeaza peronu. ce-mi place cum se inghesuie labagii astia scarbavnici. io de obicei sunt mahmur si am impresia ca vor sa manance autobuzu.

ea, zdrahoanca de rit nou in poala menopauzei precoce. are 100 de kile pe metru patrat de scarba ochelarista, da nu pen ca si-a futu ochiu maro stergandu-se cu almanahu istoric. e mioapa ventrioloaca din alea care vocifereaza de-am pulea in barba . are si  barbat beitv, lu care i-a pus sticla in mana, inpotentu dreacu, numa ca sa aiba de ce sa-i futa cate o lopata peste fatza seara, atunci cand se intoarce cu matu plin si obosit de munca si de cate si mai cate.

io n-as putea sa joc pocher din asta ca nicolaescu fin’ca ma tradeaza fatza, tine cu ursu. ma uit la ea c-o scarba matinala.  isi infinge cotu in multimea vida de ciumpeti ticalaosi si se propulseaza pe orbita sinusoidala catre marile lacuri ale tobuzului. lasa in urma o dara de muci si de par pubian fosforescent, din ala de care pune americanu in pom ca sa vina mosu. she be first, adica pe scaunu din fatza. in spate o preumbla ligamente de tatze si ochi de pisoi sticlosi.  se aseaza la carma autobozului, urmata indeaproape de alta discipola satanica, sexagenera si supraponderala. trei de s vine de la sa te fut. stau acolo, in fata, ca sclupturile alea care speria monstru din lochness ca sa nu pape vaporu. nasoleanu, jur.

la un momentat dat urca doi astia. la cum cascau, io mi-am dat seama ca ei nu se trezesc la ora asta in mod habitual. eu am un simt din asta extrasenzorial. simt omu asa, in special femeile perverse cu tatze tari care ma respecta. revenind. si zice unu din fiii gheonoaiei: coaie, da ce pute in autobozu asta. la care fra’su in ale drumurilor matinale: da, coaie, astia ie navetisti, n-are timp sa se spele. astia sare in bocanci si iese pe usa. mi-as fi batut pula de ei, da mi-am apropiat nasu cu tandrete netarmuita de tricou in care dormisem cu o noapte inainte. sa-ti bagi pula, muistii aveau dreptate.

  1. September 26, 2011 at 23:43

    dead snow am văzut și eu. eu mai mult am râs :)))

  2. September 27, 2011 at 09:33

    n-ai zis d ala cu striparitzele zombiloase! da’ nah, e mai underground asa, reperele in clasici stau. da’ zis si io sa-ti amitesti, ca e de amintit! 😛

    • September 27, 2011 at 10:14

      ca bine zici :)) tre sa facem o lista

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

