Home > Uncategorized > la anu merg singur in delta

la anu merg singur in delta

la anu merg singur in delta

la anu merg singur in delta

la anu merg singur in delta

 

Categories: Uncategorized
  1. September 25, 2011 at 20:27

    mergi o pulă! numai minciuni spui!

  2. September 25, 2011 at 20:45

    sa ma cauti… iti gasesc eu un loc ca lumea… stiu bine locurile…

    ia-o si pe oana 🙂

    • September 25, 2011 at 21:06

      @stefan: suna bine. de data asta mi-a fost mila de monstru, zic, lasa-l sa mai copilareasca un an prin stufaris, da la anu il scot pe fraier. oana nush dac-o vrea sa vina, poate daca se joaca un meci de hochei ceva…

      @oama:
      adevarat iti zic ca mint

      • September 25, 2011 at 21:22

        dacă io eram oana, vin, cum nu?
        nu îndrăzneam să zic că sunt io, m-am recunoscut doar la faza cu hocheiul.
        numai să fie și bere. și să am unde să mă piș fără să mă muște monstrul de cur!

  3. September 26, 2011 at 10:13

    si eu! tot singura. si nu numai in delta.

  4. September 26, 2011 at 13:56

    @oama: la faza cu pisatu, e tricky. nu stii de unde sare monstru :))

    bun. pai io zic sa ne arate stefan un stufaris, o atentie, o maslina. campeaza fiecare la scara lui si ne intalnim numa daca avem chef de bere. plus ca asa sigur nu ne scapa stiuca nebuna

    • September 26, 2011 at 20:52

      nu, nu, mie îmi place la grămadă. îs sălbatică în mod normal, dar când e de bere prefer grămada. numai să nu te-atingi de berea mea că ai dat de dracu, monstrul ăla e mic copil pe lângă mine! 🙂

      • September 26, 2011 at 20:58

        focu asta este mic, cum zice poetu

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

