sa nu-ti faci chip cioplit

da, ba, lasa ca ma intorc io pe partea ailalta si dau cu barda in coaiele unicornului, ca daca n-ar fi, nici noi n-am bea de-am boluea pan zorile astea ale vestirii pulii de dinainte sau de dinioara. de dinioara rimeaza cu linie punct linie slash, bun chitarist, sa-mi bag pula-n mata, asta-i pentru ala care uraste moldovenii si daca nu se potriveste, las c-o potrivim noi. de la cooperativa igiena mi-am tras roua noua si playback de stilist menstrual. asta inseamna ca daca vreau pot sa urc si canapeaua si o virgula n-o sa ma opreasca din scris. bag pula in virgulele mele. fac pasu inapoi, la offsaid, si ma intorc la o tandrete oarba pentru ca cele mai bune futaiuri le-am avut pe intuneric, desi credeam ca-i mai misto cu lumina aprinsa.

eram noi, in pula pizdii, intr-un tico in care canta o melodie misto. si dupa aia eram noi cu sticloanta aia de tuicomicina pentru care mi-am luat bataie din doua parti. da era frig si tuica intra bine. bani de bere nu mai erau

pentru ca

pentru ca

pentru ca

pentru ca ne-am pisat pe usa lu ala de parter, de aia. nimic mai frumos si mai indicat. dansurile satanei si namolu rockist dau mana de la mana si daca n-a fost sa fie e pentru ca nici noi n-am mai fost.

e tarziu, bre. e tarziu si ma strange cureaua pentru ca am mancat soia expandata cu rahat de militian la pranz. astia care iubesc militienii sunt cei mai misto. iei absorb de la tatza nemulsa si este multumiti, cum dracu. cum dracu sa nu fie multumiti cand traiesc cele mai misto libertati impartite in fluturasi si in beciuri din astea slinoase in care niste unii vor sa faca gimnastica vomitorie pe contu lu babacu.

as canta o melodie din asta simandicoasa, as da ceva la sentiment ca sa intelegi despre la ce ma refer. ce-mi mai plac moldovenii astia inculti, da uite ca nu.

eram la metrou, acolo unde imi petrec vo 2 ore din zi pentru ca orasu asta de cacat a ales sa fie o diaree din asta zeloasa, si era un flacau pe la 18 ani asa. el era orb si ma-sa incerca sa-l convinga sa intre intr-un congelator din ala ambulant ca sa-l traga in poza. haide, puisor, tipa muista aia cu ifose de asistenta de reanimare, haide intra acolo. si-l impingea, ma-ntelegi, il impingea pe un orb ca sa-l traga in poza. asta se agatase strans de marginea universului metalic si clipea neputincios in timp ce doua hoasce stahanoviste il futeau in cur si dracu stie la cate si mai cate cacaturi aveau de gand sa il supuna inauntru.

asa si noi.

  1. September 19, 2011 at 21:52

    e mai misto cu lumina aprinsa
    habar n-am
    bag pula-n unicorni
    oarecum

    • September 19, 2011 at 21:58

      adevarat intr-un fel

  2. September 19, 2011 at 22:27

    Eram sigură că-i servești ceva muie celui ce urăște moldovenii! :)) Bă, io îi iubesc, băăă, cum împărțeau ei până la ultima picătură de beutură și ultimul cartof prăjit din farfurie! Ardelenii mâncau pe ascuns și ăștia după la mine din zonă fugeau acasă să umple mațul!
    În rest n-am citit, ai scris prea mult, mi-e lene!

  3. September 20, 2011 at 07:49

    nu urasc moldovenii, chiar am prieteni care adevarat, sunt chiar prieteni , cum zice oama dau si camasa de pe ei si nu numai.
    din pricina unora ca tine si aia de la “stirile de la ora 5” care va dati in petic am scris ca nu au bun simt.
    cat despre o bere cu tine ami pare rau dar nu mai beau din pricina unei pancreatite capatate din cauza bauturii. o bere nu am baut niciodata … beam cu raftu’… nu ca nu as bea… as bea ca bou apa da crap daca mai beau asa ca-mi pun pofta-n cui.
    pot sa zic ca am fost cu bun simt daca nu am comentat nimic de mamica ta.

    • September 20, 2011 at 17:17

      corect. astia ca mine ingroasa randurile incultilor aia de care ziceai. tu n-ai nimic cu moldovenii. or fi ei inculti, da tu ai prieteni moldoveni, ceea ce dovedeste ca unii or fi oameni, da pentru ca ai de-a face cu realitatile ingrozitoarea ale vieti, adica de-alde mine si super-stirile de la ora 5 (pe care le frunzaresti pentru ca zic despre mozart, dosto si alti pictori din astia celebri), cazi in pacatu asta esentialist al vederilor de aprozar. mai bine ma-njurai

      • September 20, 2011 at 17:57

        da’ io pot să te-njur? că parcă-mi vine tare ușor s-o fac…

      • September 20, 2011 at 18:13

        baga mare, da sa fie pozitiv. sa nu ne mai uram asa de-am pulea, pentru ca dragostea e ceva f misto. shoot

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

