Home > doua groenlandeze, junikistu moare da nu se preda > creveti cu bere e placere

creveti cu bere e placere

pentru ca nu mai beau, am inceput cu 3 beri, 2 long island si un cuba libre. misto cuba libre. as bea cuba libre dimineata inainte de cafea. militienii au fost de-acord sa-mi mai dea permis pentru urmatorii 10 ani. vezi, de aia iubesc io tara asta. un betivan si un junkist ordinar ca mine primeste permis (cred ca am si drept de port arma), ce poa sa fie mai frumos decat sa nu conduci sub influenta. old habits die hard, cum zice poetu. e doua dimineata si mancam kinder bueno pe trotuar. vezi ca vin miltienii, sa nu razi. geamu electric coboara. buna seara, baieti. sa traiti sa infloriti. da ce faceti voi pe trotuaru asta? pai mancam kinder bueno. da de unde veniti? de la niste beri. pai si merge berea cu kinder bueno? nu ie prosti degeaba gaborii astia.

a doua zi am prins nush ce concert simfonic-rock. high-hopes a intrat la sentiment cu toate viorile alea. viorile sunt la egal cu chitara electrica a lu gilmore. astazi este ieri pentru ca am apucat sa dorm doua ore. stateam pe peronu din faurei si ma gandeam daca am mana rupta. peisaj industrial din asta mega-nasol. lumina super-bengoasa de toamna. eram mandru de mine.  nedormit, aproape deloc mahmur si ma gandeam, ba, ce bine e sa bei cu niste oameni mega-ok sau poate doar ocheiuti. as fi coborat in faurei, asa de ok mi se parea universu la ora aia. gaseam o faureianca din asta gospodina si-mi faceam un camin. ma si vedeam sarac, da cinstit, inconjurat de ciresi, puradei, o vaca de lapte, pula mea, pasunisme din astea.

unde-i lege nu-i tocmeala. vroiam sa zic ca sunt timid, un cevao punkisto timid. adica sunt si nu sunt timid, da de fapt sunt, mai putin cand nu sunt. uitasem si nu prea, da acu mi-am adus aminte. cand doua se pupa, al treilea castiga. promit sa revin, de fapt am revenit.

  1. September 18, 2011 at 20:39

    nu te-ai căcat pe tine de la combinația kinder bueno + bere?
    cuba libre sucks! toate amestecurile îs de căcat! singurele amestecuri bune îs bere cu tequila, vodkă simplă, fără gheață, cu absint, chestii din astea pământești după care borăști zeiește.
    huo, cuba libre! dacă te aud că bei și salitos sau mojito ai belit-o pe căcăștoaică!

    • September 19, 2011 at 10:21

      nu, pentru ca nu bausem bere. de la techila si de la vodka vomit inainte sa apuc sa ma-mbat si nu vreau sa arunc cu banu aiurea. rom cu pepsi e ceva deosebit. mananci cu ochii

  2. September 19, 2011 at 11:03

    subscriu la cuba libre. e ceva de vis. nici faureiul nu e rau in conditii d’astea!

  3. September 19, 2011 at 18:47

    fra, jur ca nivelul comentariilor a crescut sensibil de cand scrii corect pe blog, sa moara mama gramaticii ortoepice morfologice si hai faureiu’, astia au echipa de fotbal?

    • September 19, 2011 at 20:30

      pai nu scriu corect :)) virgula pizdii lu thor, is inca agramat, da cre ca-i lumea mai betiva 🙂 faureiu a dat pe banel si pe ala cu coditze rasta de la Utv ceea ce nu-i putin lucru. salutam provincia, adica pe aia toti cu care am ars-o ocheiutz, pizda ma-sii de ocheiutz, si care conteaza!…si care este si care nu mai este

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

