daca le-a fost foarte rau

inseamna ca le-a fost si foarte bine!

ce caracter infect are avril lavigne asta…da tot as fi tavalit-o intr-o sura din deal de la ei, de la new york.

revenind din bautura naucitoare, mie mahmureala mi se pare ceva foarte misto. astazi la 5 dimineata toate foanfele de ratb si ghertoii care lucreaza paznici alcoolisti la biblioteca nationala purtau parfumuri fine, gen brut si alde d-astea de le-avea bunica-mea in colectia vara toamna inmormantari alese. nu va mai dati cu parfum cand sunt mahmur, in pula mea, ca vomit pe voi! da, mahmureala e ceva misto. ma face sa  cred ca eu contribui activ la bunastarea fiintei mele. cum ar veni, mi-e rau, borasc, ma doare capu, aterzieaza extraterestrii extremali. incep razboaiele atomice. in somalia se canta la mandolina. nasol. doua ore mai tarziu, si patruj de catrilioane de kilograme de serotonina, dopamina si alte d-astea naturale, ma simt bine si zic, ia uite ce baiat misto sunt, am facut si io ceva pe ziua de azi.

sa nu mai cautam nod in papura: viata e misto daca nu te doare nimic.

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

