Home > doua groenlandeze > ciorapii mei miros sau nu miros a maclaivaitz de bere

ciorapii mei miros sau nu miros a maclaivaitz de bere

na, ca sa nu existe sau sa existe confuzii nasoale si sa ne iubim, ca fratii, in ziua de salariu.

io m-am plictisit, voi? mai ascultati si voi niste muzica ca de punkisme ne-am saturat. am vomitat tot uichendu de la 6 beri, da nu despre asta e vorba. de baut, n-o sa mai beau. se pare ca mi-a iesit ficatu din garantie. de drogat, nu ma mai droghez. de futut, poate doar in cur. sa ascultam aceasta muzica plina de intelesuri si sa ne aducem aminte de vremurile in care ne-au curs balele dinspre podele care nu ne apartineau. sunt beat, recunosc, da asta nu inseamna ca nu mai pot sa beau. nush daca asta am vrut sa zic, pula mea, sa cante muzica satanei!

Categories: doua groenlandeze
  1. September 14, 2011 at 23:13

    mă plagiezi, bă alcoolicule! io am fost prima cu mirosul de ciorapi: http://oamadetinichea.blogspot.com/2011/07/din-ciclul-ciorapii-mei-miros-ciunga.html
    apăi așa-ti trebuie dacă asculți avril. ți s-a futut tot bunul simț! cred că ai borât și creier, nu doar ficat!
    nu ți-o fi rușine, om mare! :))

  2. September 14, 2011 at 23:16

    haoleu, nu fi, bre, geloasa pe geniu lu avril si pe geniu meu, daca era ciunga cu bere mai ziceam, deci, da si tu o bere si cadem la pace.

  3. September 14, 2011 at 23:19

    dau! dar când te-oi apuca iar de băut că acuma ziceai că te-ai lăsat :))

  4. September 14, 2011 at 23:20

    cand iei banii?

  5. September 14, 2011 at 23:40

    păi ce iau io nu-s bani, e o brumă, să nu uit și io cum arată banii!
    deci în ultima zi a lunii. bă, dar dacă tu vrei să bei când iau banii vrei mai mult de-o bere! dacă-i de așa numai la salarul din octombrie se poate, ăsta de luna asta e dat deja, am arvunite berile!

    • September 15, 2011 at 10:00

      hai sa dam bruma din bruma. pe argentin este 3.5 berea. s-or gasi 1000 de euroi prin vreun pantalon uitat la spalat

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

