Home > doua groenlandeze > foamea se naste din om

foamea se naste din om

pretenu hardcorescu a baut si s-a drogomanit pana a cazut ceru peste el. in momentu ala cica a inteles toate chestiile care i se intamplasera sau care urmau sa i se intample. tot in momentu ala, cand dadea vitejeste cu capu de o bordura karmica, niste unii mai slabi de inger se gandeau sa cheme salvarea. ce tarani prosti, a zis hardcoristu dupa ce a fost palmuit in simtiri. mai rulam una? o shaorma, ce dumnezeii ma-sii sa mai rulezi, bai nifilistule? a tipat anturaju. e bineee! a raspuns foca cu privirea aia mare si rosie de caine turbat in calduri. ma seaca vorba asta a lui, tot timpu zice rahatu asta cand e rau si cand stii ca o sa fie si mai rau.

l-am cunoscut aseara pe unu misto cu ochelari de vedere fumurii si camasa neagra, rupta si murdara de ciment. el cunoaste un reptilian care a gasit centru universului de doua ori in aceeasi zi la ei in curte, adica la corporatie. ma rog, in doua locuri diferite, da la ei in curte. l-am rugat sa ne faca lipeala, poate-mi povesteste si mie din ce-i facuta axa lumii.

sa nu-i futi in gura pe corporatistii astia?

tonight we live! am aruncat niste halci porcesti in cuptor. mai avem niste vinoasa de aseara si, cu putin bulan, s-or gasi si cateva fotomodele in debara. sa fie bine la toata lumea, va pup, ba, prajiturilor!

Categories: doua groenlandeze
  1. September 9, 2011 at 17:14

    să-i fuți mă pe corporatiști, să-i fuți! unde tre să mă prezint pentru tratament? :))))

  2. September 9, 2011 at 17:23

    lasa ca ma prezint io la corporatie. there’s plenty to go around :))

    • September 9, 2011 at 17:32

      să vii la costum, auzi?

      • September 9, 2011 at 17:53

        cert. unu am. e bun de nunta, de inmormantare, de toate si e si lucios

  3. September 9, 2011 at 18:02

    lucios mă? l-ai cumpărat în perioada disco? :))

    • September 9, 2011 at 18:29

      ce bine-mi pare ca ai intrebat treaba asta:

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

