sa nu dai cu biciu-n mine

decat (mor dupa decat asta) daca te imbraci in latex.

aseara l-am intalnit pe primul flacau care a reusit sa si-o suga singur. ma asteptam sa fie mai fericit, io n-as mai fi iesit din casa, da mi-a zis ca asta se intampla demult, pe atunci eram mai flexibil, si atunci am inteles de ce se benocla la mine cu ochii aia dezamagiti. am plans si-am mai baut o bere. am observat ca un pahar de vin pe stomacu gol e ceva foarte frumos si deosebit, dar mi-e ca in curand o sa ajung la vodka si io nu mai pot sa beau vodka. vomit instant de la miros. momentan, am gasit niste cafea care pare de azi pe masa.

sufar de schimbari bruste de dispozitie. am inteles ca asta inseamna ca sunt alcoolic sau depresiv. eu cred ca sunt amandoua. am citit la lucru ca varsta la care apare alzheimeru scade spre 30 de ani. primele semne? cica uiti nume de actori sau faci gesturi repetate si fara sens. io nu vad care e problema, adica pe cine pula mea intereseaza cum il cheama pe de niro? dupa aia, am citit ca cei mai expusi sunt marletii inteligenti si cu joburi stresante. stresat sunt, da despre inteligenta nu cred sa fie vorba.

iesim amandoi din metrou. ea are blugii mulati pe cur, tocuri, smacuri pe fata si un caine alb si flocos, colectia paris hilton. o vad si ma pufneste rasu. ea se uita asa fix in ochii si nu zice nimic si atunci imi dau seama ca nu e o pitzi proasta, desi o arde pe filmu asta, si ca o dau mega ipocrit. introspectia se termina repede. ma dau pe scarile rulante si ma fixez pe bucile alea misto, ce frumos traverseaza ele depoul de animale impamantenite. nu sunt singur. un flacau cu par lung, ochelari de miop si o carte groasa in mana a ramas cu gura cascata. cand prostu se holbeaza mult stii ca e un labagiu. are nevoie sa-si arda imaginea aia pe retina pentru cand o sa ajunga acasa iar noi, el si cu mine, ne holbam, nu gluma.

astazi citeam pe metrou. io am un fetis pentru carti. sunt genu de labagiu care prefera carti cu coperta tare, eventual aranjate pe autor/editura/culoare/an/gen, pula lu rex, sistem sa fie. problema e ca toate ajung sa fie aruncate care pe unde apuca si cu coperti rupte sau pagini lipite in mod misterios. obiectele se uzeaza in mod dubios in juru meu. la fel e si oamenii. fac oamenii sa planga sau sa-si dea cu barda in coaie de tristete. nu zic, o mai dau si ok, da de cele mai multe ori (in contradictoriu), plang astia ca la vadu lat. ar fi misto sa ma aruncati cu o baterie de vin in spatele liniilor inamice. asta ar pune capat oricarui razboi pentru ca as face toti labagii sa planga sau sa-si contempleze marimea pulii.

pentru ca am un fetis pentru carti, am unul si pentru duduile bune care citesc. nu stiu, mi se pare mie ca femeile bune nu citesc carti pentru ca ele au alte chestii de facut. sa nu-mi sariti in cap. nu-i nicio judecata de valoare la mijloc sau, daca e, ea merge de la mijloc in jos, deci n-are de ce sa se supere nimeni. o vad citind si e buna mar. ascund pata mare de cafea pe care mi-am facut-o azi dimineata pe tricou pentru ca sunt un betiv si dau sa ma apropii, numai ca ea citea kilerii psihotronici si mie mi-e frica de serpiliencele astea. am auzit c-o ard numa pe interes.

  1. September 7, 2011 at 22:31

    mdea, n-o să mai citesc ever în mijloacele de transport în comun! n-am chef să mă trezesc cu o mână pe cur/țâțe sau cu vreo pulă sculată la vedere!
    taci mă, că ești dăștept, d-aia mi-ești sempatec!

    • September 8, 2011 at 10:36

      dac-o citesti pe aia cu psihotronicii stai fara grija, da acu cateva seri in autobuz iti placea, ai?

      • September 8, 2011 at 19:38

        păi tocmai de aia am și zis ca nu vreau„pulă sculată la vedere” pentru că în autobuz e mișto să n-o vezi, să-ți fie în zona curului adică. așa la vedere e pentru particuler, când vreau să fiu singură cu ea.
        haidi bă, mă faci să vorbesc prostii și mai am o lună jumate de chin!

      • September 9, 2011 at 04:30

        :))

  2. Mihaela Jackson
    September 9, 2011 at 09:48

    Este cel mai tare articol citit de mine despre orice tema de pe Pamant, doar articolul cu mototoi a fost marginal mai reusit, Doamne Ajuta.

  3. September 9, 2011 at 10:38

    marginal esti tu! vezi ca vin incaltat cu bocancii de iarna :))

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

