caise cu rulmenti

castig un salariu de servitoare, da asta e pen’ca sunt lenes si pen’ca nu vreau ca sa muncesc mai mult de patru ore pe zi. patru ore e mai mult decat suficient. imi place sa cred ca-mi ramane restu’ zilei pentru citit, vazut filme, futut, da de fapt ajung sa-mi pierd vremea cu tot felu de kkturi, gen dormit si spalat vase, si ajung sa beau de plictiseala. toti care ma cunoaste si care ma respecta stie ca ma panichez cand da banu peste mine. ma dau de trei ori peste cap, aranjez, calculez, da tot vine perioada aia a lunii cand ma patez si sunt trist pentru ca raman cu un milion pentru dracu stie cat timp si mie nu-mi place sa fiu stresat sau sa-mi zornaie buzunarele a craciun, asa ca fac una din doua chestii: pun mana pe tot ce gasesc si ma duc si beau (fac si cinste, arunc cu banu in lautar si in dudui emancipate si complexe) sau incerc sa ma simt si io om si intru in librarie, unde tot cu niste betivi imi place s-o ard. cum ar veni, duca-se in pizda ma-sii acu, da macar stim o treaba.

am tot baut, in ultima vreme, asa ca azi am intrat in libraria aia smechera cu carti lucioase si coperti cu poze de care-mi zisese consuela cand eram noi tineri. la inceput, vorba bancului, n-am vazut nimic, da dup’aia au inceput junkistii si betivanii sa se agite de pe rafturi la mine si, sa moara cipi, daca puteam sa o ard cu oameni mai potriviti la ora 10 dimineata, intr-o zi de luni, atunci cand nici vodka, nici intristarea nu-l pot lovi in coaie pe omu virtuos, smerit si cu chef de munca.

“yeah, that’s what an avocado is, frozen sun: we eat the sun and then we walk around feeling warm. is the sun in all the beer you drink? yes, it is”. asta ramane sigur, zic, pen’ca este cu bere si mie imi place berea

da mai era si asta: “I have gained nothing from the enlargement of my world; on the contrary, I have lost. I want to […] pass into a superinfantile realm of being which will be absolutely crazy and chaotic, but not crazy and chaotic as the world about me”.

pam pam…care din ele are mai mult scris, da mai multe poze? oare sa le iau pe amandoua? pai, in pula mea, ce mancam toata saptamana? mda, toata saptamana e lung, da mai avem si mancarea aia de pe mosie…bre, da nu poti sa mai astepti si tu pana pe 10 ca sa o iei pe ailalta? iote ca nu pot pentru ca vreau sa mi se rupa. astea doua, va rog, zic aratand catre niste dudui de la litere. nea asta de la tejghea impacheteaza cartile, io ies cu tigara aprinsa si mi-aduc aminte de punkistu de eminescu, cum i-a dat lui un grangure bani de bocanci si de toale de iarna, da el a spart banu pe carti. bine, io nu cred ca numa pe carti, da sa zicem.

alte vremuri, fratica… acu, cica e misto sa faci economie ca sa-ti iei un frigider cu svarovschi si cica, cu putin bulan, s-ar putea sa-l si umpli. daca nu-l umpli, macar poti sa-ti face poze pe langa el in pozitii bengoase, eventual in sutien, ca sa moara de ciuda frairestenii de pe fasibuc pen’ca tu ai valoare si tatze de faroanca si frigider nou.

  1. September 5, 2011 at 18:17

    io crez că mai bine făceai cumva și mi-l arătai acilea pe sid vicious în loc s-o pui p-asta fără țâțe.
    văzui că-ți place porky pork 🙂

  2. September 5, 2011 at 18:47

    jonel putrezitu e mai misto 🙂 pai de ce crezi ca vrea sa-si umple frigideru?

  3. September 5, 2011 at 19:57

    porky pork!

  4. September 5, 2011 at 20:37

  5. September 5, 2011 at 21:08

    :)) te mănâncă-n cur, ai?

  6. September 6, 2011 at 10:55

    bring it on, sister!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

