Home > doua groenlandeze > chestia e ca

chestia e ca

am facut multe chestii. pe scurt:

am mers in niste locuri si am baut niste chestii, dupa care am mai facut niste chestii in alte locuri. la urma am dormit si dupa ce ne-am trezit am continuat sa facem chestii, lucru cu care ne ocupam si in aceste clipe vremelnice, cum ar zice poetu. care a facut mai multe chestii sa ridice mainile sus.

Categories: doua groenlandeze
  1. September 4, 2011 at 15:50

    io am mancat placinte cu mere de la mama!

  2. September 4, 2011 at 18:12

    bine ti-o mai fi 🙂

  3. September 4, 2011 at 22:37

    di ce esti porky pork si schimbi postul, ai? ca te-am prins cu niste ramones mai devreme si acuma o dai pe ocs? ba, tu stii ca io si-acuma merg la ocese la concerte? de dragul vremurilor apuse? ca ce-mi mai placeau…
    hai ca-s beata!

  4. September 5, 2011 at 10:54

    pai am schimbat ramones pen ca nu-mi incapea poza asta dupa care mor si pen ca viata e greu. io nu ma omor dupa ocs, da mi se parea ca rimeaza (de la porki pork)

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

