mix din pix

uite…pula mea…vroiam sa-ti zic ca acu te inteleg, adica nu-i o chestie noua, da pe vremea aia nu ma bagai in seama, eram numa un pusti, cert e ca aman2 eram prajiti de bautura. acolo era plin de pacanele si de mirosu ala acru de bere pisacioasa. cu scrumiera poti sa dai in cap, ziceai, da sticla e mai ok ca are gatu lung. sa stii ca n am uitat si acu ma uit nasol cand apare cate un chelner din ala care schimba scrumierele, mama cata munitie are asta!

stiu ca n-o sa-ti placa da vizitele la spital erau cele mai ok. acolo te gaseam tot timpu treaz, acolo nu-mi mai era frica de tine, poate si fin’ca o ardeai in pijamalele alea, da io cre ca mai degraba pen’ca zambeai mult. poate ca trebuia sa ne fi mutat dracu in spital sau ceva de genu sau nush o treaba din asta. cert e ca acu te inteleg, pula mea, si stiu ca nu ti-a fost nici tie usor sau ok, nush daca era ceva ok pe vremea aia. oricum, raman dator cu berea aia sailer pe care ai dat-o atunci la…las ca stii la ce ma refer.

m-am trezit cu capu atarnat de marginea patului. am simtit ca ma doare, am dus mana la ochi, proasta idee. ma duc sa ma uit in oglinda. de fapt nu-i asa umflat, de-abia se vede-n pula mea, ce pizde, numa ca la coaste au dat mai bine…mult mai bine, da macar alea nu se vad. ma caut de tigari, pula. ma caut de bani, pula. prin casa nu e nimeni, da hainele mele sunt impaturite frumos pe scaun. misto, cand am blackout se pare ca devin un superom superresponsabil. lumini, luminite…io vorbind cu una…io vorbind cu unii…io incercand sa ma urc pe un stalp…punct. nici macar nu mi-e rau, da senzatia e stranie de tot. macar mi-au ramas cerceii.

  1. September 1, 2011 at 20:24

    bă, zi ceva, să știu că n-ai murit. o să am mustrări de conștiință că n-am împărțit și eu o bere cu tine!

  2. September 1, 2011 at 22:17

    pai io ti-am zis de cobain de astea, da tu batman, batman. suntem mega ok.

  3. September 1, 2011 at 22:48

    sper că ăia au fost caftiți mai rău ca atâta îți trebuie! 🙂

  4. September 1, 2011 at 22:58

    ce sa zic, violenta nu e o solutie :), cel putin nu daca ai saij de kile cu tot cu bocanci, da ai gura mare. noi sa fim sanatosi

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

