Home > doua groenlandeze, Etnopsihologie vulgara > sa furam mana cu mana

sa furam mana cu mana

sa vedem ce-o sa ramana.

asta e blogul unui betiv junkist cu state vechi. aici nu se discuta despre politica sau fotbal sau nunta lu borcea. am ales sa mi se rupa de toti gunoierii si securistii care ne conduc pentru ca n-am suficienta energie, si nici resurse, ca sa ma iau de gat cu sistemul. acolo unde pot, le-o dau la fraieri in cap fara discutii.

am vise umede despre emigrare in fiecare dimineata. asta e tara care a tipat “imgb face ordine!” si care le-a multumit fratilor mineri pentru ordinea sociala instaurata cu cazmaua si brandu de fier. astia sunt oamenii care au strigat “nu ne vindem tara!” si poate ca n-au vandut-o, da au dus-o frumusel la remat si au casat-o. in douj de ani au taiat astia tot ce s-a putut taia, au privatizat de-a-n boulea tot ce s-a putut si, ghici ce, acu nu mai gasesc fraierii lu peste nimic de furat sau de vandut. simt io ca in ziua in care nu o sa mai fie nimic de furat nu o sa mai vrea nimeni sa intre in parlament.

where there’s a will, there’s a way, cum zice englezu, si daca am furat tot ce se putea la suprafata, e logic ca trebuie sa punem capu in pamant, nu de rusine, si sa vedem, in pizda ma-sii, dac-o mai fi ceva de furat. ha! ce-ar fi sa vindem noi astea 300 de tone de aur…sefu, da e cu cianuri, cu bube, mucegaiuri si otravuri…nu stii tu ce poa sa faca osu lu greuceanu si un comision de 10%, adica mai mult decat ar lua rezervele lu nea isarescu daca le iese figura.

fara nationalisme de carton sau false pudori vizavi de cianura, m-as bucura nespus daca banii aia s-ar duce la un sistem de sanatate decrepit, la unul de invatamant care produce leguminoase sau daca banii ar fi folositi pentru a sustine economia, nu consumul prin programe geniale de criza cum ar fi: rabla, prima casa sau prima piscina (?!). da la prima laba sau primu camion cu care o sa car io tigari din serbia nu s-or fi gandit?

acu, cand suiera buldozerele la urechea veveritei pitice si a ciobanului transhumant cu suman adibas, hai sa salvam rosia montana once and for all ca ma ia cu ameteala si chef de amestecat benzina cu detergent.

  1. August 30, 2011 at 15:07

    Perfect de acord cu tine însă eu unul recunosc, sunt prea speriat de nesiguranța zilei de mâine încât să-mi permit să fac scandal, sunt exact în punctul în care vor politicienii să fie un tânăr, tac și sufăr. Acum sunt doar un anonim de pe Internet și îṁi permit să zic orice însă în realitate nu mi-aș permite să mă revolt, pentru că sunt la mâna lor, toți suntem la mâna lor. Pun pariu că dacă s-ar face vreo revoltă pe bune s-ar da foarte mulți înapoi care până acum erau cei mai tari în gura. De ce vorbesc de revolte? Pentru că nu s-a realizat niciodată nimic în țara asta doar cu semnături sau cu vorbe, lătrăm degeaba.

  2. August 30, 2011 at 15:35

    pai nu cred ca esti singurul speriat, de aia am incercat sa nu fiu patetic (la arme strajeri ca plm sau plm)…cred ca la toti ne e frica intr-o tara fara legi, de aia-mi ploua-n gura sa emigrez, da poate n-o fi nevoie de revolta: orice decizie politica implica un capital si daca brusc costurile devin mai mari decat aia 10%…we may still have a chance. adica zicem nu, nu, nu, nu si iar nu si iar nu, in loc sa injuram pe la colturi. vedem…oricum: spune nu la negativism! :))

  3. August 30, 2011 at 16:02

    revin: daca nu era partea cu latratul aiurea, proiectu primea unda verde de prin 2005/2006, dup-aia a iesit si academia si le-a aratat elegant degetu din mijloc. sa vedem a zis orbu’

  4. August 30, 2011 at 17:46

    ce suflet mare ai, domnule! e prima dată când îți spun domnule și nu mă sau bă 🙂 hai că m-ai impresionat!

  5. August 30, 2011 at 20:42

    Rosia Montana, in pula mea? Rosia Montana, in pula mea. (pot sa-mi slobozesc limbajul necurat la tine pe blog? pot, ca ne stim de-o viata). Credeam ca a disparut o data cu Phoenix cantand la Ziua Minerului. Sau cu superLunaAmara salvand dealuri in Apuseni si plaje in Vama. Rosia Montana…cat e chilu de rosie montana?

  6. August 30, 2011 at 22:58

    pai da, cat pula lu rex o fi kilu, aia ma intreb si io. sa zicem ca mi se rupe pula de dealuri si de luna amara si de de fularistii fara cauza si de pizda mamii lor care vor ei sa salveze lumea in trei pasi simpli, din principiu, da nu mi se rupe pula de unii care vor sa mai fure enspemii de catrilioane ca cica sa ne scoata din criza. deci muie garda

  7. August 30, 2011 at 23:15

    eu vroiam sa mai zic ceva si n-am mai apucat ca nu stiu cum e cu ratb-ul fantoma de noapte si vad ca tot de emigrare (ba chiar serios, aplicat, cu argumente ) e vorba in propozitie, cred ca e singura chestie care mi-a ramas si mie in cap dupa in doi, in trei, in cate cati vrei, naiba sa -i ia de amanti si succesuri femeiesti in club a. adevarul e ca eu n-am nicio filosofie si niciun vis, eu iubesc cateodata bucurestiul frenetic (depinde cum pica lumina si cat de pustie e strada) sunt indragostita iremediabil si cliseic de dracu stie ce colt, as pleca si as ramane pe veci, m-ar face fericita, asta e, ma multumesc cu putin, orice de unde as putea pleca devreme, cu ganduri in cap, (din ciclul nabokov – nimic nu e mai plin decat o minte goala) fara nervi tandari. ma tot intreb cum a ajuns subiectul joob, emigrare, o tema recurenta pt nevinovata bere, incotro mergem noi, tata, ma, ne, prefer bezmetici, fara scopuri, cunostinte si pareri precise despre piata muncii, oricat m-ar frustra, cateodata, pe inserat mai ales, minunata lume corporatista cu solisti virili de la atac.

  8. August 30, 2011 at 23:24

    @oama, ma sau ba e mai ok decat domnule, desi si domnule e ok, da celibatu e sfant.omu sfinteste locu’ si meseria e bratara de haur.

  9. August 30, 2011 at 23:31

    râzi de celibatul meu promis la beție, ai?
    lasă că și peste două luni când m-oi înfige nu mai ies o săptămână dintr-însa!

  10. August 31, 2011 at 04:36

    sa-mi zici cand e ziua ta, iti iau bilete la miercurea ciuc 😀

  11. August 31, 2011 at 06:03

    la lăbarii ăștia ai noștri care sunt hockeiști doar în timpul liber și în viața de zi cu zi vânzători de aprozar nu, mersi! dacă tot o faci, măcar fă-o cum trebuie: o echipă din Cehia, Rusia, Scandinavia, ceva pe acolo! 🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

