si nu rup flori

nu, nu sunt in drum spre iggy. n-o sa ma ierte niciodata, da banii de concert s-au dus in buzunarile largi ale haletelor albe. noi sa fim sanatosi ca boala vine singura.

ziua lu ielou decurge ca la carte. grasele danseaza pe bar, noi ne minunam de atata pierdere textila. vomit decent in baie si m-apuc de baut sa recuperez. caut scandal, da e plin de muisti speriosi. daca nu era animalu asta cu mine imi iesea, da asa nu se baga nici pulea. radem, glumim si nu parasim incinta. nu mai avem bani. nasol. nu mai avem tigari. si mai nasol. hai sa luam pe caiet. dragut. am ranjetu ala pana la urechi si vorbesc cu o contorsionista despre viata e greu. animalu se dezlantuie pe acdc. corect, ce pula mea. sari cu vodka aia ca nu simt nimic. badigardeala evacueaza incinta de labarii pitiponcosi. noi stam inca bine, adica n-am vomitat pe nimeni, am vorbit politicos, da dimineata-i lunga.

6.25, gara de nord. dubios si ingrijorator de treaz. mancam niste plastic de la mac, luam o cafea, ne rezemam de un perete. zice, ba tre sa ne betivanim mai des, sa-mi bag pula. pai daca vrei sa ne betivanim baga-ti pula in el tren si hai inapoi la crasma. nu pot, ca e ultima oara pe anu asta cand il vad pe fratemiu, da data viitoare o facem ca la carte. n-avem rucsaci, astia de pe peron au. da-mi si mie trei milioane sa plec la iggy. pana cand? pana cand mi-o creste par pe pept, nush. nu pari convins. pai nu-s, dracu stie cand ti-i dau inapoi…hai lasa ca mi-i dai data viitoare. n-am mai stat impreuna pe peronu ala de 12 ani.  el motaie, eu rulez tigara dupa tigara. fi-mi-ar scarba de el peron. fi-mi-ar scarba de el concert. am un discurs siropos in cap despre noi astia, despre noi aia, da ma pufneste rasu. ce handicapat de om mai esti si tu…daca-i fi muiere as vrea sa facem copii impreuna. vine si trenu pulii, calatorii se agita care cum pot. biletele sar din buzunare ca pestele din tigatie. ma ridic si ne despartim cu o bucata in umar si o impinsatura in piept. el stie. eu stiu. e o dimineata ca oricare alta, da am refrenu asta in cap de trei saptamani, found you futu-ti gura ma-tii! ce pisacioasa e piesa asta, da refrenu face toti banii. ura si la gara.

You’ve got your songs, they are everyday
For a while, just the only way
To feel allright

va iubesc, prostii pulii mele, sa il fereasca sfantu pe ala de ridica un deget la voi. hai la nani si la trenuri pline cu maclavaitz si meduze incalcite si incinte cacacioase si subsulori absurde. vecinu isi bea cafeaua la peptu gol pe balcon. nu-i inteleg pe cocalarii astia, da pun io mana pe un gun zilele astea. ask first shoot questions later.

  1. August 27, 2011 at 07:54

    scroafă mai sunt, da’ tare mă bucur că nu-s singura care stă acilea când iggy dă lecții la tg mureș! bă, viața e mai frumoasă când nu ești singurul futut!

  2. August 27, 2011 at 13:42

    this is why i love the fuck:

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

