Home > doua groenlandeze, n-am inteles nimic > rica nu stia sa zica

rica nu stia sa zica

pula mea, mai bem o sticla?

vorbeam cu fochistu nebun, care e mare pasionat de muzici electronice zgubilitice, si-i povesteam despre experienta mizerabila avuta cand mi-am facut primu rmn din cauza la faptul ca eu sunt un betiv si un junkist ordinar la care-i place prodigy. nu stiu cati prosti si-or fi luxat genunchii facand pogo pe prodigy, dar mie mi-a iesit acu, la batranete, cand ai fi zis ca mi-a venit mintea la cap. asta mi-aduce aminte de prietenu care si-a luxat umaru la baschet, in liceu, desi juca mai mult sau mai putin singur. mi-aduce aminte si de bunicu care ridica balerca de 50 de deca la 70 de ani si se crucea cand pletosu familiei avea dureri de spate la acesti munci dragi oricarui betiv.

remeneu asta sucks ass: aha, deci o sa ma pui sa stau nemiscat intr-un spatiu foarte stramt timp de 30 de minute…pula mea, daca-i musai, na, cat de greu poa sa fie. greu. mai ales daca muistu ala de asistent, adica un pizd cu miscari de gay, nu-ti fixeaza castile klumea si te trezesti ca tocmai ai primit belet in primu rand la decolarea lu naveta apolo. sa ma fut in el de zgomot, ca io asa ceva n-am auzit de cand am urechi.

unde vroiam sa ajung. ieri am mai facut un remeneu, da acu stiam ce si cum. dopuri mari de vata in ureche. o bere pe stomacu gol la 7 dimineata. cum ziceai ca tre sa stau? stau, ca nu ma grabesc nicaieri, duduie asistenta. da ce halat misto aveti…a, sunteti maritata…pai lasati ca nimeni nu-i perfect.

ia d-aici ca n-ai servici. 25 de minute de mizerie din asta si poti sa asculti ce vrei tu: cheeky girls, parfum!, gorgoroth, subtire de vara – sa nu ascultati gorgoroth ca astia e cu tzepi, cu moartea, cu dracu cu de-astea. salam. il uibesc pe salam de cand am facut remeneu astalalt.

(si sa nu va aud ca live in pompey sau ca astronomy domine ca nu-i cazu)

PS: ma duc cu cel mai galben pustnic sa-l vedem pe onan barbaru asta nou, daca-i gratis cu placere, si sa observam fotomodeaua de mol in mediul iei natural. papsioaripioara si-am plecat!

  1. August 25, 2011 at 21:21

    tu chiar ți-ai luxat genunchiul făcând pogo? haha, asta e mai tare decât a mea: io m-am trezit cu rotula aiurea prin liceu, când m-a trimis nu știu ce profesoară la tablă să-i conjug „avoir”

    • August 26, 2011 at 10:58

      d-aia nu mi-a placut mie franceza. tre sa stii chestiile de baza: une bierre, une cigarette, si altele din seria mai caprioaro hai sa ne couchez and you’re all set for life

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

