Home > doua groenlandeze, junikistu moare da nu se preda, n-am inteles nimic > compas, de la compasiune-n pula mea

compas, de la compasiune-n pula mea

mi-am inceput ziua minunat in spital. acolo am aruncat cu bani in stanga si in dreapta, mai ceva ca la nuntile de romulani: din partea mea si a lu colegu’ care-l doare ficatu si-a lu ala pe care l-a lovit meteoritu, fara numar! cum vedeam un buzunar, cum saream pe el ca uliu la potarniche. sa-l umplu in pula mea pentru ca gaura tinde la plin, cum zice filozofu.

moving on. se facea ca beam iar bere in locurile de bastina cu mihaela jackson, acest catalin trotilatu’ al istoriei universaliste si al rationalismului pitic la om, si ne-am trotilat noi ce ne-am trotilat, cum ii sade bine razesului cu cushma nike si opinci cu sclipici de la doftana, si ne-am dat de trei ori peste cap, de ne-a iesit camesa din prohab si limba din gura de durere, si ne-am facut sticlaciosi plangaciosi, eu cel putin.

eu plangeam pentru ca am cunoscut cei mai misto oameni de pe pamant in vremurile alea de duca si sa cada turnurile gemene again, daca as fi vrut sa o ard cu altii, in afara de ei. mai plangeam pentru ca mi se parea ca s-a ales prafu’ de noi, de noi toti si asta imi rupea sufletu meu de copil.

mihaela asta mi-a zis mai demult ca suntem niste oameni exceptionali pusi in situatii mediocre. existentialistu din mine a zis ca asta e o muie uscata (nonalegerea e o alegerie si toate balariile alea), da atunci cand joci un big blind fara juma din cartile din pachet…la ce dracu sa te astepti. we never forget the truth, we just get better at lying, zice fata aia din revolutionary road. pana la starea de mare matoleala, asta ma facea sa ma gandesc la ipocrizie. acu ma face sa ma gandesc la un dus cu doua minore de la scoala catolica, pentru ca toti oamenii aia misto au sa fie misto again. there’s no doubt about it. we will rise!

understand that friends come and go, but to a precious few you should hold on to. work hard to bridge the gaps in geography and lifestyle because the older you get, the more you need the people you knew when you were young.

  1. August 24, 2011 at 17:44

    du-te, bă, ești bețiv trist! nu beau niciodată cu tine că ajung în pragul sinuciderii dacă începi cu d’astea!

    • August 24, 2011 at 19:05

      pai cobain cum crezi ca a merlit-o? nu da cu piatra pana n-ai baut berea aia si ai vazut ce si cum

  2. August 24, 2011 at 20:05

    Dacă știi și tu să faci muzică precum Cobain&co. te sun să-mi faci copilul ăla :)))) iute, înainte să o mierlești și tu

  3. August 25, 2011 at 14:15

    stai chill ca am o sanatate de fier. acu ceva timp, o duduie care se uita printr-un monitor la ce frumos sunt decorat pe dinauntru a exclamat: vai, da ce ficat frumos aveti! i-o fi facut cu ochiu, nush… la mine nu s-ar fi uitat da la ficat, hop pe interes.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

