Home > bine ca esti tu destept, doua groenlandeze, Etnopsihologie vulgara, junikistu moare da nu se preda, n-am inteles nimic > sevrajul de pe urma aia mare de spatiu aurit de unghiile taiate

sevrajul de pe urma aia mare de spatiu aurit de unghiile taiate

si parul drept si breton ascutit si toale misto multe toale misto slash xxx omfg o pula mare cu luminite! (se va scuipa isteric in san de trei ori si se va da cu praf antipurici dupa urechea stanga)

slash xxx intro direct din underground acolo unde maturam cu lumini si droguri munti de droguri si sa nu uit toale misto electrolash /// electropunk /// new school /// no school sau de ce-mi bag pula in zgomotul suierator al luminii a de pe urma/urna aia funerara de care mi-am agatat nevoia nesovaitoare si prea des istovitoare de a viola matusi, unchi si ursi panda dupa ce consum spirt tras prin paine de cal. iuhuhuuuuu, sa moara mama si iesim cu punct pe interval (si cu ochelaru cu rama groasa din plastic spatial la vedere) de la capat zicand

greu si cu subtitlurile astea…

intram in subiect ca tarlau’ la discoteca, cu preamarele lant de graur la gat si bistari doldora dupa ureche si tenisi reflectorizanti ca sa stie agentia spatiala nasa unde si cum o arde je, in caz ca vine v-un asteroid (ca) sa loveasca pamantul. represent si unde sunt cainii mei! o sa o dau de-a latu, pe lungu paginii. e multa frustrare, deci o sa fie si multe vorbe. pe de alta parte, e blogu meu si nu tre sa argumentez nimic si nici macar sa explic. blana treaba asta.

fusai la timisoara cu amicu hardcoreanu care e bastinas din imprejmuiri. acolo am invatat ca: oltenii sunt cea mai joasa forma a celulei agregata pe sistemu osos, muntenii e niste hoti de energii preapibuitoare iar eu, care vin din galati, sunt un violator in serie si mi-o dau pe spirt. misto, n-am cuvinte. iar astea veneau de la niste unii care o ardeau pe vana hipsterioasa a toalelor piti slash clasa inalta trendi si pe electro bun de scobit in urechi dupa filonu de aur. io traiam cu impresia ca dnb asta se (mai) asculta in underground.

no, hai ca mi-e lene sa desir tot filmu. o sa zic doar ca: o fi el orasu frumos, or fi ei oamenii mai fara stres si corespunzatori la buna ziua, da bigotie mai mare si basini mai fumate si regurgitate sub impresii parfumate si forme fara fond, io n-am vazut de cand ma stiu.

deci, muie. o muie trista si cu parere de rau. una din aia nasoala pe care o dai in timp ce te cuprinde regretu sau frica de sifilisul prea naucitor.

  1. May 30, 2011 at 16:09

    Nu zic ca o fi raiu aici, departe. Da, timisorenii is cam fututi in cur de felu lor si infumurati.
    Dar depinde unde te uiti. Poate prietenu tau nu te-a plimbat prin locurile unde trebe.

    • May 30, 2011 at 17:07

      adevarat. am cunoscut oameni faini si orasu imi place de cand ma stiu. inteleg foarte bine mandria de a fi de-al locului, dar aroganta…bleah 🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

