waky baky waky stuff

check check check 1 2 1 2 doi zece doi zece se aude bine in spate? 3 flotari in fata lu sefu tau si inca o genoflexiune pentru copiii din africa care moare de foame. sa batem din palme si sa ne cumintim pentru ca lesinul vine numa de ziua lui. la muie! la muie! la muieeee!

eram in pula mea sa vad concert phoenix si am ajuns mai devreme si astia se futeau intre buci ca sponsoru nu ajunsese inca. si era ditai matahala de ferari pe scena, ca daca-i mocaciune stai si o sugi si nu mai comenta! si iese muistu ala coclit care gatea singur sub dus, deci iese ala pe scena si zice: bai, rockerilor, manca-mi-ati lindicu, macar acu sa va uitati si voi la masina asta, ca de cumparat slabe sanse! si avea dreptate muistu, da pe cine pula mea intereseaza.

si cum isi facea covaci de lucru cu sunetu vine una dunga la mine. ai un foc? am. bine, da sa stii ca io nu-s pe treaba mea si am nevoie de unu asa nebun ca mine. nu vrei sa ne tiram impreuna? io stateam ca prostu si o asteptam pe gagica-mea, aia care mi-a zis ca daca nu facem copiii in biserica fuge cu primu cincinal la mamaia, acolo toate fetele au copii si barbati misto care le fut bine si nu beau niciodata. o asteptam pe fatuca aia pe care am iubit o mai mult decat bautura si ma uitam la bunesa asta; ochii umezi de alcool si anxiolitice, tremurat de mana, parul scurt ridicat aiurea-n tramvai. ba, sa moara cipi si fratii lui, era frumoasa de picau suhoiale ca in ziua independentei si avea miscarea aia de nebun care o zice pe fata, fara lailaiuri.

si in loc sa o iau pe sus si sa o luam la picior sa mergem sa ne traim panicile depresiile si cretinismele pe care toata gloata aia nu le avea la inima, in loc sa-i zic: io zic sa ne futem aici si sa plecam dimineata in tailanda, m-am activat din aceeasi ipostaza burghezo-mosiereasca care m-a ferit de varii dependente, dinti scosi si care ma imbraca dimineata cu mare gand patriotic de mers la munca. acelasi kkt care mi-a zis stop joc toti anii astia. unu inauntru altu afara. ori suntem ori nu mai suntem. suntem si nu suntem. am fost da acu suntem in continuare. fripturist esti tu!

in loc sa uit de mine in bunesa hexagonala cu ochiu injectat, m-am facut ca ploua, cu coaiele mici si stafidite, si m-am gasit cu ailalta pe care inca mai credeam ca o iubesc.

because freedom doesn’t have a purpose

  1. Fictions
    April 11, 2011 at 15:35

    Ma impresionezi la maxim!

  2. April 14, 2011 at 09:11

    si voi pe noi
    stai chill ca oricum era extraterestra, n-avea pizda adica, avea niste tuburi digestive externe de-ti sugea existenta printre stele

    • April 14, 2011 at 14:43

      🙂 stiam ca ma vroia pentru ficatu meu…da plm

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

