da-ne paine, da-ne vin

numa hai sa nu ne-oprim

cred ca am mai zis treaba asta: avem cel mai prost public din istoria universului si cei mai prosti organizatori. sa nu mire pe nimeni ca un dobitoc a putut sa inghesuie gogol bordelo in sala palatului, acolo unde isi tine labaru de banica guleru sculat de craciun si la alte prilejuri de ghiftuiala financiaro-orgasmica. n-ai cu cine. io stiam trei piese de la ei si mi s-au parut niste breigovici mai cu coaie, da nu cu coaie suficiente ca sa ma convinga ca sunt punk. da unde este mocaciune, gasim si un pic de vointa asa ca am intrat.

fularismul si rochiile de seara stateau amestecate printre sticle goale de bacardi, ifonuri, tigari electronice, palarii din alea de la zara si mai erau si unii rataciti care se mirau ca nu vinde nimeni bere. scaunele pe care a scuipat nea nicu la ultimu congres asteptau cuminti si deschiderea a fost o labareala, da si mai nasol a fost pauza de 30 de minute in care au bagat maneaua de la state de huiduiau corporatistii de le sarea gelu din gat.

bun, zic, n-am platit, deci sa mai stam sa-i vedem pe sughi bughi. si au intrat sughi bughi, ca hai ca dicalam! sa moara cipi, bre! sa moara cipi in a treia zi dupa scripturi, sus in deal i-o casaaaaaa. am vazut multi labari care au cantat in tara si publicul prost si organizarea nasola combinate cu we love you budapest dadeau cu virgula, da pe astia i-a durut in pula. n-am vazut atata energie si placere de a canta decat la ozzy, aerosmith si la acdc (sa nu uit de ramstein si maiden). astia daca puneai mana pe ei luau foc, asa de bine o ardeau din strunele alea nebune.

sa-l fut in gura pe ala care a pus concertu si a chemat bgsu ca sa nu fac eu pogo si sa ma urc pe scena sa-l pup pe fraieru ala in pantaloni scurti! la un moment dat zice ala ceva de genu: sister romania nush ce pula mea. la care unu care sarise langa mine pana atunci zice: bai cioara, sora e mata bai boratura. poftim cultura!

cu bocancii de punkist am sa bat azi un nazist (cu oameni / numai pe internet). hai la muie romania, hai la muie basescu, hai cu mamele voastre de siliconati imbuibati de scarba din care v-ati nascut. sa sugem o ceapa!

 

  1. indigo
    March 10, 2011 at 23:11

    Ha! M-am zbantuit si eu pe langa tipul care a urlat la faza cu sora. O fi fost acelasi?! or fi mai multi?! Si da, au cantat de parca era ultima zi cand aveau voie. Atata necaz am avut si eu ca albumul asta pe care il promoveaza pare sa se-ndrepte spre un fel de ska, le sta muuult mai bine inspre punk, parerea mea! dar una peste alta, a fost o incantare si-un delir.

  2. ovi
    March 11, 2011 at 20:56

    gaozi are energie de a canta caci e senil si uita ca face asta de o juma de veac. multumesc.

  3. pancaru emil
    March 11, 2011 at 23:52

    sa-mi bag picioarele ce blog de om trist. te dai tu adolescentin dar pun pariu ca esti un obosit c(l)inic de vreo 30 de ani si care ar face orice compromis pentru o friptura.

    • March 13, 2011 at 17:42

      emile, emile, m-ai ghicit. fripturila mi se zice intre pretenii care ma cunoaste. acu ia-ti bocancu de onanist cu splina plina de basinile nasoale in care ti-ai facut cuibul de pe blogu meu si fii atent la refrenu asta:

  4. April 8, 2011 at 22:58

    zi-i la fraier, fripturila, baietii cu Albacher iti acopera spatele

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

