Home > bine ca esti tu destept, junikistu moare da nu se preda > insiropat ca tortu la taiere

insiropat ca tortu la taiere

live din burta balenei cu smacaz care ne inghite sambata seara, o transmisiune in direct unicat! de la fata locului, gata sa ne indoie retina cu poseta lui amoroasa si cantecele lui de jale huiduite-n multimea surda (hai lasa-ma, ca ma iei de cap), este chiar el, unicul, ultimul croshetar.

sunt niste treburi pe care le traiesti, voi ati observat cat de tristi sunt oamenii ingeneral? daca nu sunt tristi sunt a dracu. tre sa supercompenseze toate kkturile care ii fac nefericiti. asa, adio si n-am cuvinte. este unu noaptea, da eu simt ca de-abia acum m-am trezit. e senzatia aia cand iti dai gluga jos din cap si vezi si tu dincolo de cozorocu de la sapca. am o singura chestie in cap. e mare, a intrat pe-o ureche, a iesit pe cealalta si totusi mi-a mai ramas ceva in cap. o idee? nu doamna, tarnacopu. gluma asta de la vacanta mare o faceam la telefon in clasa a 5-a cand ajungeam pe la unu sau altu acasa.

e fantastic cat de usor ramai pe loc si uiti sa mai pleci de acolo. cand eram mic, credeam ca oamenii mari sunt cele mai smechere fiinte de pe tera. oricum, aveau raspunsu la toate intrebarile si stiau exact ce, cand si cum sa faca. am 28 de ani. am 28 de ani si nu stiu care e stanga si care e dreapta. nu, nu sunt imbecil, poate usor prajit, da exploziile astea solare sunt ceva normal la varsta mea. pana si george bush a recunoscut o greseala minora a tineretii.

aveam noi un superinginer pe santier care si-a cumparat un microscop si tot baga chestii sub el si intr-o zi s-a uitat la o picatura de apa si a vazut o hoarda de lighioane care populau picatura aia curata de apa. asa si? si de-atunci n-a mai putut sa bea apa si a murit de sete (aprox din zorba). bun, omu putea oricand sa o dea pe bere sau pe vin, da sa presupunem ca nevoia aia de curatenie si siguranta s-a tradus printr-o…stiati ca asta, kant, credea ca nu tre sa transpiri? avea si un principiu din asta metafizic in spatele fricii de transpiratie. extraordinar. da la ce pula mea sa te astepti de la un labar care n-a iesit toata viata din oraselul cu 3 semafoare in care isi facuse hogeacu?

sa mi se arda sursa! suntem o generatie crescuta de femei, pentru ca toti barbatii au fost plecati ori la baut ori sa duca gunoiu si uite am aparut noi, niste pulifrici cu coaiele cat flocu de la pula. na, doi in unu a fost asta. ne-au pacalit ca putem sa fim supereroi, superscriitori, superoameni. we’re angry, young and poor, sau poate doar imbuibati cu niste chestii pe care le folosim ca sa cumparam alte chestii, ca sa ne ofticam ca ne lipsesc altele.

eram acu un an-jumate, cand imi cautam de munca de 3 luni si ma lasasem de fumat pentru ca traiam cu 10 lei pe zi, eram la ateneu pe la 11 noaptea, superofticat ca is atat de prost si slaban ca n-am bani nici macar de-o bicla noua. ma rodea rau de tot chestia asta, pana s-a asezat unu langa mine pe banca. omu a fumat o tigara, si-a facut patu si s-a culcat.

mai era unu, in regie, nebun cu acte in regula. asta ma confunda tot timpu (despre haos, permanenta si entropie)cu un amic de-a lui din constanta, unu sandi (pula mea o fi de la ficat). ce faci ma, sandi? ba, uite-s cam ofticat, sa-mi bag pula! de ce? pai, pula mea, nu mai am un leu in buzunar, n-am mancat nimic si e sambata si nu pot s-o ard nicaieri. eram in cantina (c-o bere-n fata). flacau a luat o tava si in 5 minute s-a intors cu 2 farfurii pline cu mancare ramasa de pe mese. s-a intors si cu 2 beri, se pare ca unii labagii nu pot sa-si termine berea. se intoarce si zice, vezi, ba, ca avem tot ce ne trebuie, tu de ce, pula mea, iti faceai griji?ce cacat sa-i raspund, cand tocmai mi-o daduse de la tatza  camilei?

  1. February 22, 2011 at 09:21

    e fantastic cat de usor ramai pe loc si uiti sa mai pleci de acolo

    • February 22, 2011 at 20:36

      bagaaaa! 😀 sa ni se arda sursa. mai stii halebardele lui kenedy? pai hai sa facem un sou, zic.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

