Home > doua groenlandeze, n-am inteles nimic > pisicuta, pis, pis, pis, tu ma bagi in preaviz

pisicuta, pis, pis, pis, tu ma bagi in preaviz

de nervi, in pula mea!

nu-i inteleg pe astia care sunt iubitori de pisici. vai, draga, dar pisica este cel mai curat si mai independent animal! sa mori tu? se fac doua luni de cand am o pisica in gazda si, sa-mi bag pula, dac-o mai suport.

pisicile miauna. de ce pula mea miauna pisicile? noaptea miau miau miau, pula somn. ziua miau, miau, miau, pula somn. si cel mai tare imi place ca isi revendica ea cate un loc in spatiu si, daca-i zic da-te mai incolo, ma cutizteaza rapid, da peste doua ore vine si se freaca afectuasa de picioru meu ca betivu de peretele pe care-a facut pipilica mai devreme.

vreau sa spun ca relatia mea cu pisica asta seamana perfect cu relatia mea cu fosta, mai putin partea cu futaiu, care era mai mult la nervi, da macar stiam o treaba, si mai putin partea cu iar ai baut, mai, porcu pulii mele, desi cred ca la asta se refera miau miau miaul si privirea aia de felina trasa pe k pe care mi-o arunca seara cand vin abtiguit bine dupa ce-am dus gunoiu sau am facut cumparaturile.

stiu, a trecut craciunu si-acuma fazele hot ie cu iepurasu, da am gasit acesta marturie impresionanta a unui pisicofil (cum dracu se zice iubitor de feline?) si o adaug aici ca sa va faceti si voi o idee despre ce fel de oameni adopta, hranesc (pe banii mei, bai, hahalerelor?), iubesc si dracu stie ce mai fac ei cu aceste creaturi ale iadului gropacios. sa vedeti numa ce i-a dus mintea pe descrieratii astia! pai, cum sa nu pui mana pe halebarda dreptatii si sa declari genocid?

  1. indigo
    February 17, 2011 at 00:23

    :)))))) am ras, desi eu sunt o mare iubitoare de cativa ani a unui motan, Boris, negru dar deocamdata imaginar, pentru ca nu il am inca…va veni si vremea lui (ca si celelalte vremi pe care le astept cu interes sporit)

    Btw, from the other side: sa stii ca e mult mai amuzant sa vii acasa dupa enspe beri cu gagicile si sa-ti zica el tandru cand vrei sa te strecori pe furis: “duhnesti a alcool ca un barbat!!! bai, dar pe tine chiar nu te deranjeaza??!!”

    • February 17, 2011 at 23:59

      daca ma deranjeaza cand miroase femeia a trascau? daca a baut fara mine, clar! ii sparg fata, sa moara cipi! 🙂 adica eu stau in pat ca pensionaru si ea face curvasarie si bautura cu fetele? jihad!

  2. August 28, 2011 at 05:55

    îs curioasă cam de câte ori a fost hrănita pisica aia in două luni…

    ehe, da’ uite-aici odă către mâță. dacă nu se vede revin doar cu link.

    • August 28, 2011 at 07:47

      pai de doua ori pe zi cu crantanele dietetice, ca era la dieta lighioana. it was a love-hate relationship…am trosnit-o binisor, da si ea mi-a dat borsu din toate pozitiile 🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

