un copac cu flori! am ajuns?

zice: si-n pula mea, robotu ala s-a chinit ani de zile pana a nimerit cuvintele dintr-o fraza, dup-aia a devenit cel mai bun poet din tot universu. imi place asta, sa potrivesti cuvintele dintr-o fraza.

frazele mele sunt muci, deci n-am sa ajung un mare poet niciodata. oricum public am kakalau. sa nu vorbiti cu mine despre droage la telefon: dihania asta tehnologica urla ca fiara satanica duminica in biserica, adica sunt ascultat. pai bine, ba, de aia mor pensionarii de foame! ra-ti-ai dracu de tortionari imbracati in latex!

desenam minerul lebada, cu picioarele atarnate de unitatea centrala, si-mi dau seama ca nu mai inteleg de mult kkturile astea din subtext. mie sa-mi spui clar: o fute sau nu? prajeala ne paste pe toti si, ca orice schimbare, se produce incet, picatura din picatura. a dracu de rare epifaniile extramundane provocate de evenimente iesite din comun (sa arda roma). schimbarea se produce tiptil; ultimul pas e ala care face diferenta calitativa si cand te uiti inapoi: spoc! esti alt om acum, la revedere drum bun! sunt om si nimic din ceea ce e omenesc nu imi este strain.

stam de vorba si imi aduc aminte de complicitatea aia de demult. fumez in gradina preacraciuneasca, stau pe spate in iarba de la turnu croitorilor pe drumuri pe care am mai fost si e liniste si nu ma grabesc nicaieri. bag pula, ma tirez…e prea rau ca sa fie bine, daca e bine e rau.

ea plange ca dracii aia nebuni. o stiu de cand eram mici, eu mai mare de inaltime. am fost colegi de liceu. acum e la doua scaune de mine si plange ca dracii aia nebuni. are tristetea aia de accident de masina + glob de cristal spart de asfalt prima oara cand il scoti afara din casa. e mizeria aia de umbra care ti se substituie ca un raspuns monosilabic. era una din cele mai vesele femei pe care le-am cunoscut in galati.

in dreapta mea, ele devoreaza o punga cu ursuleti maltratati si vuiesc si vorbesc depre premiul nobel pentru literatura si despre vopsea fosforescenta. viata e greu, da si noi sugem pula. incepe sesiunea: oamenii hasureaza cursuri, se joaca la telefon, vad filme la laptop. priza din tren e ultima muie data vorbitului pe tren, mai tii minte vagoanele alea misto in care fumam pe culoar si stateam de vorba? mai agata tu acuma pe tren, manca-mi-ai!  ne punem toti trei castile in urechi simultan, deschidem cartile, mandru mestesug al tampirii, si iesim catinel din acelasi vagon.

pula mea, la mine asta a intrat pe shuffle. hai sa o sugem imersiv! un pahar de apa si niste tatze mari fara sutien, va rog!

uite, de ani de zile ma simt iesit din rol, asa ca un coi in bataia pulii, un picior inauntru, doua afara, nici asa nici asa. cand eram mic, eram unu din prostii aia care-si comparau viata cu un film, pula mea, cu o poveste si miezu era: merita kktu asta povestit sau e o frectie rece? sa ne pisam pe ea de posteritate. oamenii sunt locurile in care vreau sa merg (special in blondele cu fundu bombat si salut pe aceasta cale pe toti care ma cunoaste si care ma respecta).

astialalti sunt cheile catre locurile din capu meu pe care le credeam uitate de mult.

  1. December 29, 2010 at 10:24

    tenpuleamea teiubesckoaie

    • December 29, 2010 at 22:52

      some shit never changes

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

