Home > doua groenlandeze > sa se revizuiasca primesc

sa se revizuiasca primesc

dar sa nu se schimbe nimic!

pentru ca sunt un porc si ma iau de alti oameni aiurea care au si ei sufletul lor si nevoile lor si pentru ca fac treaba asta pentru ca sunt foarte plictisit de viata mea si foarte frustrat de ecosistemul vorbitor care imi populeaza abuziv existenta. pentru ca bat prost la tastatura (si nu numai), pentru ca imi doresc foarte mult un penis mai lung cu sclipici si globuri de discoteca, pentru ca….

asa, io zic ca trebuie sa fim (din nou) mai buni cu noi insine. de ce atata ura? si ca sa ne explice toate aceste lucruri, l-am invitat in studio chiar pe tupac, cel mai faimos negru mort (dupa mahatma gandhi).

dana: tupac e mort? nu pisi, traieste in continuare in sufletele noastre. ma duc sa eliberez negrul din mine. daca ne-am strange multi, da multi asa, oare am putea sa devenim tupac? cum ar veni brahman si atman, adica daca fiecare are o particica din tupac in suflet, am putea sa il canalizam pe tupac in gradini supraetajate si sa tragem un videoclip?

Categories: doua groenlandeze
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

