cuvant vulgar

la trecerea dintre veacuri si intre meleagurile indelungate ale spatiilor largi si tampe dintre urechile de elefant calificat in ale gurii si in ale vorbirii usoare. vai, dar sunt atat de sensibil! cred ca am sa lesin efectiv! mda…sa-ti bagi pula in oala cu sarmale si nimic mai mult. sa-l futi in gura pe mos craciun de atata lirism si pasiune ingemanata.

“Sunt ușor amețit. Sufletul îmi leșină efectiv. Pieptul mă furnică în picaj. Mă sufocă. Implodează.” sursa

scriam la un moment dat despre toleranta si despre cum ar trebui sa fim mai buni unii cu altii si asa mai departe. m-am razgandit.

imi bag pula in toti pitiponcii cu suflet cald si dureri sufletesti. as vrea sa ma pis indelung pe voi. aceste cuvinte ne doare. daca as fi o bomba atomica mi-as baga pula in gatu vostru.

  1. November 29, 2010 at 11:23

    if i was in world war II they’d call me spitfire

  2. November 30, 2010 at 22:46

    sefu, precizeaza sursa, tati.. ok? stii.. ghilimelele.

    • December 13, 2010 at 22:38

      gata, boss! suntem super ok

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

