have a nice day

apocalipsa cel batran si merele de aur se intoarce la metrou. e o chestiune de context. context, adica pasajul unei scrieri care determina valorile si semnificatiile acesteia. isus vine la suprafata, alalalt o arde cadaveric la metrou. meseria mea, empatia. esti ok? zace mult adevar si zazanie in aceasta intrebare. o judeci lejer din priviri. creierul mic iti dilata pupila daca iti place de cineva. orbul cel puternic il conduce pe nevolnicul vazator catre campiile elizee. eu insist pe o singura chestie: totul e dinamic. suntem cauza si efect al subiectivarii si aici se imput ciorapii de tractorist ca la vadu lat. eu imi sunt propriul context si sunt la randul meu contextual cand o ard cu oameni si in locuri diferite. o treaba devine reala daca unul sau mai multi baieti o trateaza ca fiind reala. eu si baietii mei ne-nvartim ca galilei. e real daca genereaza efect. casatoria nu exista, da cu toate astea produce copii, moduri de consum scandaluri batai, rusine, ordine, haos. polutii nocturne. swingersi. pedofili. casatoria nu a existat niciodata. nici vantu nu exista. in pula mea, nu exista niciunul din kkturile pe care le traiesti in fiecare zi. nu, nu vb de legile fizicii. nu, nu o ard pe chakra 7 a coiosenii sau mai stiu eu pe ce balarii astrale. totul e dinamic. pe partea din interior a scalpului e tatuate niste chestii. unele sunt asa, altele sunt diferite. cand inchizi ochii nu dormi. cand inchizi ochii nu esti treaz. mi-am lasat picioarele in dormitor si acum ma deplasez cu multa osardie catre baie. sunt un produs al educatiei sau al traumei din copilarie? sunt produsul unei evolutii liniare care merge lipa lipa cu dalin (ne place!) catre un sfarsit despre care unii spun ca e inceput? sunt unitar sau sunt fragmente de constiinta, idei, impulsuri si reactii care exista simultan in contradictie cu ideea unui centru sau unei certitudini? lumea asa cum o stim nu exista (bine, neo!), decat in masura in care produce efecte reale.

gotta go. gagica-mea s-a lipit de mine ca cimentu de mistrie. e un moment romantic si cast, da tre sa-l demitizez ca altfel devin melancolic si o sa vreau sa-mi cumpar casa si credite si alte balarii. stiu ca n-am zis nimic da numai ce am primit ficatu’ asta nou din service si un rodaj bun face toata diferenta.

si

  1. 1fasung2
    November 16, 2010 at 20:24

    iar incepi cu aberatii. poate bem si noi o bere ca niste oameni sanatosi la cap.

  2. geosanu
    November 16, 2010 at 21:30

    ca niste oameni sanatosi (iar) la cap. pai vorbim mai spre uichend ca vin trupele din toata provincia

  3. prostoevski
    November 17, 2010 at 16:01

    geosanu, opreste-te si tu din acestea si hai sa facem ceva k lumea, thx. acest drum nu duce nicaieri, nici macar intr-o fundatura.

    • geosanu
      November 17, 2010 at 17:18

      I’m all ears, cum zice poetu’.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

