Home > doua groenlandeze > aseara ti-am dat cercei si am vomitat pe ei

aseara ti-am dat cercei si am vomitat pe ei

dati-mi un punct de sprijin si am sa vomit pe el. sunt extraordinar de prost. traiesc o tristete postcoitala care-mi alina durerile de ficat. vreau sa ma schimb si sa ma dezvat de obiceiurile scarbavnice pe care le refuz cu insistenta unui caine de curse fugarit de haiducii semenicului. nici io nu stiu ce inseamna asta. tati, tati, ai vazut ce pula mica avea asta? am primit o educatie spartana care imi provoaca o disonanta nasoala: mananc si plang. de mancat as mai manca, da mi-e frica c-a-nopta. asa e-n tenis. unde-s multi puterea creste. sticla de era din fier, ce brand aveam…

el avea ciocate, blugi traditionali si geaca. ea avea cosite pan la brau si costum traditionaaal!

si asta este la fel de minunata: atunci cand ma trezesc dimineata, sa n-o dau afara!

Categories: doua groenlandeze
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

